صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حماسه یوم الله ۸ دی مردم رشت باید برای نسل جوان تبیین شود

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت بر آگاهی تمام جامعه نسبت به حماسه بزرگ ۸ دی تأکید کرد و گفت: حماسه بزرگ مردم رشت در ۸ دی سال ۸۸ باید به نسل جدید منتقل شود. مجید دوهندو در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی استان گیلان، با تأکید بر فضاسازی مشارکت مردم اظهار کرد: از […]

کد خبر : 23679 | 12:58 ب.ظ | ۱۵ آذر , ۱۳۹۵

دوهندو 41

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت بر آگاهی تمام جامعه نسبت به حماسه بزرگ ۸ دی تأکید کرد و گفت: حماسه بزرگ مردم رشت در ۸ دی سال ۸۸ باید به نسل جدید منتقل شود.

مجید دوهندو در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی استان گیلان، با تأکید بر فضاسازی مشارکت مردم اظهار کرد: از مدیران دستگاه‌ها و اداره‌های مختلف شهرستان رشت می‌خواهیم فضاسازی مناسبی مانند ۲۲ بهمن و روز قدس برای یوم‌الله ۸ دی داشته باشند.

وی، تغییر فضای شهر رشت در ۸ دی را مهم عنوان کرد و افزود: تمام جامعه باید بداند حماسه بزرگ ۸ دی که در شهر رشت به وجود آمده باید به نسل جدید منتقل شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه دشمن در برآورد جدید توان خود را استفاده از عناصر داخلی همصدا با او به‌کار گرفته است، تصریح کرد: افرادی که سخنان دشمن را در داخل بیان می‌کنند برای آمریکا بسیار خوشحال‌کننده است.

دوهندو خاطرنشان کرد: دشمن با جنگ، تحریم و ترور نتوانست جمهوری اسلامی ایران را به زانو در آورد و تنها راهکاری که در برآورد جدید خود قرار داده، ایجاد فتنه است.

وی فتنه را دارای انواع مختلفی دانست و بیان کرد: ایجاد فتنه و هماهنگ کردن افرادی که بتوانند روز به روز آن را بیشتر کنند در دستور کار دشمن است.

این مسؤول، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شجره طیبه بسیج را حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: سپاه و بسیج برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها حضور دارند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به چالش جمهوری اسلامی ایران در طول ماه‌ها در فتنه بزرگ سال ۸۸ اشاره کرد و یادآور شد: فتنه مذکور را نمی‌توان نادیده گرفت و باید نسل جوان را با آن آشنا کنیم.

دوهندو از حضور بسیج با تمام توان و نیروها در روز ۸ دی امسال در رشت خبر داد و اظهار کرد: ۸ دی امسال مردم گیلان حماسه دیگری خلق می‌کنند تا دوستان در داخل امیدوارتر و دشمنان در خارج و داخل ناامید شوند.

وی در پایان متذکر شد: تا زمانی که نیروهای انقلابی و ولایی در صحنه حضور دارند دشمن هرگز نمی‌تواند برای نظام جمهوری اسلامی ایران خطری ایجاد کند./ فارس






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد