صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برنامه‌های ستاد دهه فجر شهرستان آستارا با شکوه برگزار شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا خواستار برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان شد. ابوطالب جوان در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با درایت و رهبری امام خمینی(ره) و همراهی مردم به ثمر نشست. رئیس اداره […]

کد خبر : 23694 | 6:16 ق.ظ | ۱۷ آذر , ۱۳۹۵

دهه-فجر12

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا خواستار برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان شد.

ابوطالب جوان در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با درایت و رهبری امام خمینی(ره) و همراهی مردم به ثمر نشست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا با بیان اینکه انقلاب اسلامی خواسته ملت شریف ایران بود که در سال ۵۷ به نتیجه رسید، افزود: دوران انقلاب اسلامی و دهه فجر یادآور روزهای سخت اما خاطره‌انگیز برای مردم در راستای مبارزه با رژیم سفاک و خونخوار پهلوی است.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی و بخشی از تاریخ ایران اسلامی محسوب می‌شود، تصریح کرد: نهال انقلاب اسلامی با خون شهدای قبل او پس از انقلاب آبیاری شده است.

جوان انقلاب اسلامی ایران را انقلاب فرهنگی تأثیرگذار در جهان اسلام نامید و گفت: دستگاه‌های فرهنگی وظیفه سنگینی در راه ادامه مسیر بزرگان انقلاب به‌عهده دارند و باید به وظیفه شرعی و ملی خود در راه تعالی آرمان‌های انقلاب اسلامی عمل کنند.

وی انقلاب اسلامی ایران را متعلق به همه اقشار مختلف مردم دانست و بیان کرد: ارزش‌ها و شاخصه‌های ناب و اصیل انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از تعالیم ناب و والای اسلامی بوده و هرگز گرد و غبار فراموشی روی آن نمی‌نشیند.

این مسؤول بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان تأکید کرد و گفت: به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه مبارک فجر باید انجمن‌های فرهنگی و هنری، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، کانون بسیج رسانه و بسیج هنرمندان با قدرت در صحنه حضور داشته باشند./ فارس






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد