صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تظاهرات مردم شهر رشت در محکومیت اهانت به اماکن مقدس دینی + تصاویر

نمازگزاران این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پس از اقامه نماز پرصلابت جمعه با شرکت در راهپیمایی اهانت اخیر به اماکن مقدس دینی در سوریه و اردن را محکوم کردند. آنان در این راهپیمایی وحدت و انسجام خود را علیه کفر جهانی نشان دادند و با شعارهایی چون ‘وهابیت جرثومه فساد است، وجود او […]

کد خبر : 2374 | 7:04 ق.ظ | ۲۱ اردیبهشت , ۱۳۹۲

1

نمازگزاران این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پس از اقامه نماز پرصلابت جمعه با شرکت در راهپیمایی اهانت اخیر به اماکن مقدس دینی در سوریه و اردن را محکوم کردند.

آنان در این راهپیمایی وحدت و انسجام خود را علیه کفر جهانی نشان دادند و با شعارهایی چون ‘وهابیت جرثومه فساد است، وجود او منبعی از عناد است’ ، ‘ از خون بیگناهان نوشته شد به دنیا، وهابی و تکفیری دو عامل آمریکا’ و … حرکت اخیر وهابیون و تکفیری ها را محکوم کردند.

در پایان این مراسم قطعنامه پایانی قرائت شد که در بخشی از آن آمده بود: اهانت های جسورانه عوامل صهیونیزم و ‘ جریان تکفیری خبیث ‘ در تخریب اماکن مقدس و حرم های شریف و جسارت به پیکر بزرگان دین و اندیشه در پی آن حملات وحشیانه صهیونیست های سفاک به جبهه مقاومت اسلامی در خاک سوریه دو روی یک سکه و دو عنصر به هم پیوسته در پازل رویارویی نظام سلطه بین الملل در مواجه با جبهه بزرگ بیداری اسلامی در منطقه و جهان است.

این قطعنامه می افزاید: حاضران تجمع اعتراض آمیز؛ حفظ ‘ وحدت امت رسول الله (ص)’ را از اوجب واجبات دانسته و از عموم مسلمانان و آزادگان جهان اسلام می خواهیم همچنان با حفظ وحدت و انسجام اسلامی حول پرچم برافراشته اسلام ،افزایش شناخت و بصیرت دینی و سیاسی خود در تبیین ‘ نقشه راه اسلام ‘ ضمن خنثی سازی توطئه های پلید دشمنان اسلام با اتحاد و همدلی راه را برای ساختن ‘ تمدن بزرگ اسلامی ‘هموار کنند.

عکاس: رضا شریفی

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد