صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دیدار کاروان خبری فجر استان با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان

اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان با حجت‌الاسلام مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان دیدار کرد. اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان در قالب کاروان خبری فجر به همراه تعدادی از خبرنگاران و مسؤولان روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان، ۳۰ آذر با حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری رئیس […]

کد خبر : 23836 | 8:53 ق.ظ | ۱ دی , ۱۳۹۵

اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان با حجت‌الاسلام مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان دیدار کرد.

اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان در قالب کاروان خبری فجر به همراه تعدادی از خبرنگاران و مسؤولان روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان، ۳۰ آذر با حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان دیدار کردند.

اشجری در این نشست با قدردانی از تلاش خبرگزاری فارس به عنوان مسؤول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان اظهار کرد: خبرگزاری فارس با چهار سال سابقه مسؤولیت کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی تجربیات خوبی را برای فعال‌سازی رسانه‌ها به دست آورده است.

وی همکاری تمام مسؤولان کمیته‌های استانی و ستادهای شهرستانی را ضروری دانست و افزود: ارسال اخبار و اطلاعات مربوط به دهه فجر سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی موجب غنای برنامه‌های دهه فجر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: اهمیت مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی به عنوان یکی از مهم‌ترین و محوری‌ترین مراسم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاب می‌کند برنامه‌ریزی هدفمند و جامعی در این زمینه به عمل آید.

وی با اشاره به اینکه امروزه رسانه از گستردگی‌های ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: انواع روزنامه‌ها، مجلات، لوح‌های فشرده، شبکه‌های اجتماعی، سینما، صدا و سیما، اینترنت و… می‌توانند پیام‌رسان آرمان‌های انقلاب اسلامی باشند.

اشجری رسانه‌ها را عامل تحول، بیداری، دگرگونی در ساختار اجتماعی و سیاسی بسیاری از کشورها از جمله ایران دانست و یادآور شد: نمی‌توان این واقعیت را کتمان کرد که رسانه‌ها نقش قابل توجهی در معادلات و دگرگونی‌های سیاسی دارند.

وی فعال کردن رسانه‌های صوتی، تصویری و مکتوب، پایگاه‌های خبری و اطلاع‌رسانی در راستای پوشش خبری و انعکاس برنامه‌ها و فعالیت‌های دهه مبارک فجر را از جمله وظایف و ماموریت‌های کلی کمیته مذکور عنوان کرد.

به گزارش فارس، این دومین دیدار کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان در هفته جاری بوده و نخستین دیدار با آیت‌الله رضا رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد