صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تجمع دانشجویان شهرستان صومعه سرا در محکومیت هتک حرمت صحابه پیامبر

دانشجویان دانشكده تربیت دبیرصومعه سرا روز جمعه با تجمع در این دانشكده هتك حرمت به مزار صحابه رسول الله(ص)را محكوم و خواستار برخورد مجامع بین المللی با عاملان و آمران آن شدند. تجمع كنندگان با سردادن شعارهایی چون، مرگ بر منافقان تكفیری، مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسراییل غاصب این حركت خصمانه و وحشیانه […]

کد خبر : 2395 | 7:28 ق.ظ | ۲۲ اردیبهشت , ۱۳۹۲

تجمع5

دانشجویان دانشكده تربیت دبیرصومعه سرا روز جمعه با تجمع در این دانشكده هتك حرمت به مزار صحابه رسول الله(ص)را محكوم و خواستار برخورد مجامع بین المللی با عاملان و آمران آن شدند.

تجمع كنندگان با سردادن شعارهایی چون، مرگ بر منافقان تكفیری، مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسراییل غاصب این حركت خصمانه و وحشیانه را محكوم كردند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان صومعه سرا در جمع دانشجویان معترض به نبش قبر مطهر حجربن عدی یكی از شهدای صدر اسلام با بیان اینكه این عمل خصمانه دل هر انسان مؤمن و مسلمانانی را به درد می آورد، گفت: چنین وقایع دلخراشی، بار دیگر نقش بارز اسراییل اشغالگر، آمریكا و سایر عناصر استكبار در تلاش برای ایجاد اختلاف میان مسلمانان را بر جهانیان آشكار ساخت.

حجت الاسلام ‘منوچهر احمدی پور’ ادامه داد: دشمن در این اتفاقات درصدد ایجاد تفرقه بین فرقه های مختلف اسلامی یعنی شیعه و سنی است و مسلمانان باید با پیروی از علما و مراجع این فتنه ها را خنثی و حلقه اتحاد و همبستگی خود را تنگ تر كنند.

وی با اشاره به اینكه علمای اهل سنت نیز اقدام وحشیانه نبش قبر را توهین تلقی كرده و برای محكومیت آن بیانیه صادر كردند، افزود: معتقدیم كه اهل سنت هیچ زمانی دست به چنین اقدامی نمی زنند و همواره اصحاب پیامبر(ص) را گرامی داشته و هرگونه توهین به ساحت اصحاب و خلفای اسلام از نگاه دین، خلاف است.

حجت الاسلام احمدی پور یادآور شد: روحانیون و مراجع بزرگ شیعه و سنی در بیداری و آگاهی بخشی بین مسلمانان در این شرایط حساس نقش مهمی دارند و باید مسلمانان را از تحركات و فتنه های دشمن آگاه سازند.

صومعه سرا در غرب مركز گیلان واقع است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد