صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تجمع دانشگاهیان فومن و شفت در محكومیت هتك حرمت به صحابه پیامبر(ص)

اساتید، كاركنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت روز جمعه در تجمعی اعتراض آمیز، ضمن محكوم كردن هتك حرمت به ساحت صحابه پیامبر اكرم (ص) اعلام داشتند كه هدف از این اهانت ، تفرقه افكنی بین مسلمانان است. در این مراسم كه رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت و اعضای […]

کد خبر : 2399 | 7:32 ق.ظ | ۲۲ اردیبهشت , ۱۳۹۲

تجمع6

اساتید، كاركنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت روز جمعه در تجمعی اعتراض آمیز، ضمن محكوم كردن هتك حرمت به ساحت صحابه پیامبر اكرم (ص) اعلام داشتند كه هدف از این اهانت ، تفرقه افكنی بین مسلمانان است.

در این مراسم كه رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت و اعضای هیات رییسه این واحد دانشگاهی نیز حضور داشتند، تجمع كنندگان با شعارهای از جمله ˈمرگ بر آمریكاˈ ، ˈمرگ بر اسرائیلˈ ، ˈمرگ بر انگلیسˈ و ˈ لا اله الا الله محمد رسول اللهˈ اقدام وحشیانه و ددمنشانه تكفیرها و سلفی ها در هتك حرمت به ساحت اصحاب رسول الله (ص) ، حجر بن عدی و جعفر طیار را محكوم كردند.

رییس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد فومن و شفت در جمع تجمع كنندگان گفت: این اقدام سخیفانه در راستای تفرقه افكنی بین مسلمانان و كمرنگ شدن اعتقادات اسلامی نسبت به ارزش های دینی توسط دست پروردگان آمریكا و صهیونیست ها برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام ‘غلامرضا تقی زاده’ افزود: اهانت به آرامگاه صحابی برجسته پیامبر اكرم(ص) ، حجر بن عدی و جعفر طیار همچون اهانت های پیشین آنها به ساحت مقدس قرآن كریم و پیامبر اكرم(ص) در راستای تفرقه افكنی در میان مسلمانان و كمرنگ شدن باورها و اعتقادات اسلامی مسلمانان نسبت به آرمان ها و ارزش های دینی برنامه ریزی و اجرا شد.

وی اضافه كرد: بدون شك حجر بن عدی یكی از اصحاب بزرگوار رسول الله (ص) بوده كه مختص هیچ یك از مذاهب اسلامی نیست بلكه یكی از مقدسات همه مسلمانان جهان است.

وی بیان كرد: این جنایت چهره حقیقی این مجرمان را فاش ساخت و نشان داد كه اینان نسبتی با اسلام و امت اسلامی ندارند؛ اینان دست پرورده صهیونیست ها و آمریكا هستند كه در جهت ایجاد تفرقه و نفاق بین مسلمانان جهان قدم بر می دارند.

در این تجمع بیانیه ای نیز قرائت شد كه در بخشی از آن آمده است:ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری با آمادگی جهت عملیات همه جانبه از مدافعان دین و دیانت این اقدام غیر دینی و غیر اخلاقی و غیر انسانی را محكوم كرده و از سازمان های بین المللی می خواهیم تا ضمن جلوگیری از جنایات و نسل كشی در مقابل اهانت به مقدسات اسلامی و تمامی ادیان الهی موضعگیری كنند و اقدامات قانونی انجام دهند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد