صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تأملی در حماسه نهم دی ۸۸

نویسنده: دکتر علی محمد جلوه همانگونه که ۱۵ خرداد ۴۲، ۱۹ دی ۵۶، ۱۷ شهریور ۵۷، تاسوعا و عاشورای حسینی ۵۷و…  نقاط عطفی برای پیروزی انقلاب اسلامی بودند(علل موجده)، ۹ دی سال ۸۸ ، (۸ دی مردم ولایتمدار و با بصیرت رشت و گیلان)، نقطه عطفی برای حفظ، تثبیت و بقای نظام مقدس اسلامی ایران […]

کد خبر : 23993 | 3:05 ب.ظ | ۷ دی , ۱۳۹۵

نویسنده: دکتر علی محمد جلوه

همانگونه که ۱۵ خرداد ۴۲، ۱۹ دی ۵۶، ۱۷ شهریور ۵۷، تاسوعا و عاشورای حسینی ۵۷و…  نقاط عطفی برای پیروزی انقلاب اسلامی بودند(علل موجده)، ۹ دی سال ۸۸ ، (۸ دی مردم ولایتمدار و با بصیرت رشت و گیلان)، نقطه عطفی برای حفظ، تثبیت و بقای نظام مقدس اسلامی ایران بود(علت مبقیه)

 نهم دی چه روزی است؟ و رمز ماندگاری آن چیست؟

*۹ دی، روزی است که حضور به موقع، عظیم و آگاهانه مردم هوشیار و جامع نگر ما، فتنه زده های ظاهر بین و سطحی نگر را بیدار و فتنه گران داخل و سران خارجی آنها را مات و مبهوت کرد.

*۹ دی، روز قبولی و موفقیت توده های میلیونی مردم زیرک و با بصیرت، و مردودی خواص بی بصیرت و شکست مفتضحانه فتنه گران بود.

*۹ دی، روز تجلی بصیرت، شجاعت، ولایتمداری و همت والای مردم مومن، رشید و انقلابی ما در مقابل فتنه گران و بدخواهان این ملت و انقلاب اسلامی بود.

*۹ دی، روز بازگشت فریب خورده ها(مفتونین) به دامن پر مهر ملت و رهبری معظم انقلاب، و روز ننگ فتنه گران و حامیان آنها بود.

*۹ دی، حیات مجدد نظام مقدس اسلامی با حضور آحاد میلیونی ملت با بصیرت بود که مشت محکمی بر دهان فتنه گران و حامیان خارجی آنها زد.

*۹ دی، روز جشن بلوغ و رشد فکری و شخصیتی توده های میلیونی ملت ایران و مُهر ننگین عقب ماندگی بر پیشانی خواص بی بصیرت دانشگاهی و حوزوی بود.

*۹ دی، روزی است که عرق شرم بسیاری از غیبت های تاریخی مسلمانان و ایرانیان در طول تاریخ را پاک کرد.

*۹ دی، مرهمی بود بر زخم های کهنه ای که بخاطر غفلت مسلمین در طول تاریخ، بر پیکر اسلام و جوامع اسلامی وارد شده بود.

*۹ دی، در حقیقت، روزی بود که با عنایات الهی، ملت بیدار و رهبری حکیم و هوشیار، درسی فراموش نشدنی به فتنه جویان و توطئه گران دادند.

*۹ دی، روزی است که معلوم شد، زیرکی، هوشیاری، بصیرت، تشخیص درست و عمل به موقع، منوط به تقوی، پرهیزگاری و تغذیه حلال است نه وابسته به خواندن و نوشتن کتابهای قطور آنچنانی. لذا دیدیم که توده های عظیم مردمی، با شناختن موقعیت حساس و فهمیدن نیاز آن روز، در لحظه مناسب، حاضر شدند و آن حماسۀ عظیم را آفریدند، اما بسیاری از خواص تحصیلکرده و دانشگاهی و حوزوی بخاطر لقمه های حرامی که از راه دهان، چشم و گوش( سایت ها و ماهواره های رسانه ای ضد انقلابی) مصرف کرده بودند، نزدیک بود که جنایتی مشابه جنایت عاشورای ۶۱ هجری کربلا را انجام دهند.

پس شایسته است که ۹ دی را به عنوان یک روز بزرگ الهی، همچون سایر ایام الله و مثل پرچمی برافراشته و پر افتخار حفظ کرده و گرامی بداریم. انشاء الله






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد