صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تدوین ۴۱ برنامه شاخص در کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه باید نسل جدید را بیش از پیش با اهداف انقلاب آشنا کرد گفت: ۴۱ برنامه شاخص دهه فجر در گیلان برنامه ریزی و اجرایی خواهد شد. مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان امروز (۲۷دی ) در نشست مسئولان کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که […]

کد خبر : 24382 | 1:26 ب.ظ | ۲۸ دی , ۱۳۹۵

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه باید نسل جدید را بیش از پیش با اهداف انقلاب آشنا کرد گفت: ۴۱ برنامه شاخص دهه فجر در گیلان برنامه ریزی و اجرایی خواهد شد.

مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان امروز (۲۷دی ) در نشست مسئولان کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات شورای تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد اظهارکرد: دهه فجر بهترین ایام جهت انعکاس عملکرد انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه آشنایی نسل جدید با شجره نامه انقلاب از مهمترین برنامه های آموزش و پرورش است گفت: ۴۱ برنامه شاخص ایام الله دهه فجر در آموزش و پرورش گیلان برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اضافه کرد: تجلیل از برگزیدگان کنکور، زنگ انقلاب و گردهمایی شوراهای مربیان ۳ برنامه ویژه  این ایام خجسته در آموزش و پرورش است.

حاجتی اذعان کرد: برنامه های شاد و مفرح در مدارس استان در این ایام خجسته با همکاری اولیاء مدارس و دانش آموزان اجرا می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر اینکه این ایام فرصتی مناسب برای آشنایی نسل جدید با ایثار و فداکاری های شهدای انقلاب و اسلام است افزود: با توجه به اینکه دشمنان آرمان های انقلاب را مورد تهاجم قرار داده اند با اجرای برنامه های نوین می توان جوانان و نوجوانان را با ترفندهای دشمنان و دستاوردهای انقلاب آشنا کرد.

وی ادامه داد: اجرای سرود ۶۳ نفره به یاد ۶۳ شهید انقلاب گیلان، اجرای برنامه های ورزشی، فرهنگی، دیدار با خانواده شهدا و برپایی گفتمان های دینی و انقلابی از دیگر برنامه های آموزش و پرورش در این ایام فرخنده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد