صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام(ره) + تصاویر

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، نشست ستاد برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام(ره)، صبح روز شنبه 21 اردیبهشت ماه با حضور فرماندار شهرستان رشت، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و اعضای این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار گردید. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این نشست برگزاری با شکوه […]

کد خبر : 2468 | 5:33 ق.ظ | ۲۳ اردیبهشت , ۱۳۹۲

SONY DSC

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، نشست ستاد برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام(ره)، صبح روز شنبه 21 اردیبهشت ماه با حضور فرماندار شهرستان رشت، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و اعضای این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار گردید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این نشست برگزاری با شکوه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را با اهمیت خواند و افزود: برگزاری انتخابات نباید موجب غفلت از برگزاری مراسم ارتحال بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی گردد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، ایام ارتحال حضرت امام(ره) را فرصت مناسبی دانست تا شاخص ها و معیار های معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری برای حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح، تبیین گردد.

وی با بیان اینکه حضور حد اکثری مردم در انتخابات زمینه ساز حماسه سیاسی خواهد بود، اظهار داشت: نخبگان و فرهیختگان نیز با فداکاری و حضور بصیرانه خود بستر حماسه سیاسی را فراهم آورند تا پرتو این حماسه برای سالهای متمادی در خاطره ها ثبت گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه در نیمه خرداد امسال، سه برنامه ویژه در شهرستان رشت برگزار می گردد گفت: مراسم بزرگداشت جانباز شهید حضرت آیت الله احسانبخش در 13 خرداد، مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در 14 خرداد و همچنین مراسم بزرگداشت یوم الله 15 خرداد نیز در پانزدهم خرداد ماه در شهرستان رشت برگزار می شود.

فرماندار شهرستان رشت نیز در این نشست، ماه خرداد را تاریخ ساز نامید و گفت: مردم با حضور خود در انتخابات پیش رو حماسه ای دیگر خلق خواهند نمود و برگ زرین دیگری به دفتر انقلاب اسلامی خواهند افزود.

ولی الله عظمتی با بیان اینکه امسال نیز همچون سالهای گذشته دو کاروان سواره و پیاده، عازم مرقد مطهر حضرت امام(ره) خواهند شد، افزود: پس از گذشت 22 سال از حرکت اولین کاروان پیاده، همچنان استقبال چشمگیر مردم به ویژه جوانان برای اعزام پیاده به حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ادامه دارد.

وی در پایان نشست از همه اعضای ستاد خواست تا تمام توان خود را برای برگزاری هرچه بهتر مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان رشت به کار گیرند.

 1

2

3

4

5

6






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد