صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن«سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی: پیروزی انقلاب اسلامی ایران تنها یک تحول سیاسی، سرنگونی یک رژیم و یا جابجایی قدرت در داخل مرزهای یک کشور نبود بلکه زلزله‌ای ویرانگر برای کشورهای استعمارگر شرق و غرب محسوب می‌شد. انقلاب اسلامی ایران انفجار […]

کد خبر : 24876 | 4:10 ب.ظ | ۱۹ بهمن , ۱۳۹۵

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن«سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی:

پیروزی انقلاب اسلامی ایران تنها یک تحول سیاسی، سرنگونی یک رژیم و یا جابجایی قدرت در داخل مرزهای یک کشور نبود بلکه زلزله‌ای ویرانگر برای کشورهای استعمارگر شرق و غرب محسوب می‌شد. انقلاب اسلامی ایران انفجار نور بود و امواج این انفجار عظیم، پایه‌های حکومت استکبار جهانی و رژیم‌های وابسته به آن را متزلزل کرد. این نهضت با هدف سرنگونی رژیم فاسد پهلوی و تشکیل حکومت اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) در ایران بزرگ پایه‌گذاری شد و در مدت کوتاهی توانست پیام اصلی خود را که ماهیتی فرهنگی مبتنی بر اندیشۀ دینی و ارزش‌های معنوی داشت به مسلمان منطقه و کشورهای آزادی‌خواه جهان صادر نماید. با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مجاهدت مبارزان در اقصی نقاط جهان برای رهایی از بند استثمار و زیاده‌خواهی‌های استعمار غرب به شکلی نوین و ملهم از انقلاب اسلامی قوّت یافت و جنبش‌های اسلامی در عراق، سوریه، بحرین، یمن، مصر، تونس، الجزایر، سودان، عربستان و ترکیه احیا شدند.

نهضت امام خمینی(ره) در بهمن خونین سال ۵۷ با شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» با امپریالیسم غرب و کمونیسم شرق به مبارزه برخواست و توانست با شکست رژیم مستبد، خودکامه و وابسته پهلوی، طومار ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را درهم پیچد و برای نخستین بار در عصر حاضر، دین مبین اسلام را به عنوان تنها ناجی و رهایی‌بخش ملت‌ها معرفی نماید. قیامی که امام‌‌خمینی(ره) پرچمدار و پایه‌گذار آن بود، توانست غبار از چهرۀ اسلام ناب محمدی(ص) بزداید و سیمای حقیقی آن را پس از ۱۴ قرن به جهان تشنه عدالت بنمایاند. این پیروزی علی‌رغم خواست و رغبت ابرقدرت‌های جهان بر حفظ رژیم شاه و تلاش برای شکست نهضت امام‌خمینی(ره)، معجزه قرن نام گرفت و در پگاه ۲۲ بهمن ۵۷ کاخ ستم‌شاهی طاغوت فروریخت و بساط دیکتاتوری از مرز پرگهر برچیده شد و ملت آزاده ایران با شجاعت و درایت رهبری آزاده بر سرنوشت خویش حاکم گشت.

از روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنی و خصومت شیطان بزرگ علیه با ملت ایران با حمایت از تجاوز رژیم بعثی عراق و همراهی با صدام ملعون علنی شد غافل از آنکه حضرت امام ‌خمینی(ره) کشتی انقلاب را با استعانت از ذات اقدس الهی و توسل به ائمه اطهار در اوج فتنه‌های داخلی و فشارهای خارجی به ساحل رستگاری هدایت خواهد کرد. ملت شریف ایران اسلامی در سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب با توکل به خداوند و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، در برابر هجمه‌ها و دسیسه‌های دشمنان نظام اسلامی ثابت‌قدم و استوار ایستاده و همچون روزهای آغازین نهضت به آرمان امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی وفادار است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بزرگداشت سی و هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب، از گیلانیان غیور دعوت می‌کند تا با حضور پرشور و وحدت‌بخش خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن برگی دیگر بر صحیفه انقلاب اسلامی بیفزایند.

راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر استان گیلان از مبادی اعلام شده و در شهر رشت رأس ساعت ۹:۳۰ صبح از مسیرهای چهارگانه زیر به سوی میدان مصلی و با سخنرانی سردار دکتر حسین دهقان (وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی) برگزار خواهد شد.

مسیر شماره یک: میدان شهدای ذهاب (شهرداری) – خیابان امام خمینی(ره) – میدان فرهنگ – میدان مصلی

مسیر شماره دو: مسجد جامع کاسه فروشان- خیابان مطهری – میدان فرهنگ- میدان مصلی

مسیر شماره سه: سپاه پاسداران – میدان پاسداران- خیابان آزادگان- میدان فرهنگ- میدان مصلی

مسیر شماره چهار: ورزشگاه شهید عضدی- خیابان نامجو – خیابان پرستار- میدان فرهنگ – میدان مصلی






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد