صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نظام جمهوری اسلامی در بالاترین سطح عزتمندی در جهان قرار دارد

  وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز مردم و فروریزی پایه‌های طاغوت است گفت: امروز نظام اسلامی در بالاترین سطح عزتمندی در جهان قرار دارد. سردار حسین دهقان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر رشت با درود بر پیشگاه امام راحل و رهبر انقلاب و شهدای دوران دفاع […]

کد خبر : 25007 | 7:22 ب.ظ | ۲۲ بهمن , ۱۳۹۵

 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز مردم و فروریزی پایه‌های طاغوت است گفت: امروز نظام اسلامی در بالاترین سطح عزتمندی در جهان قرار دارد.

سردار حسین دهقان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر رشت با درود بر پیشگاه امام راحل و رهبر انقلاب و شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهار کرد: درود بر مردم گیلان که با اهدای ۸ هزار شهید و ۲۰ هزار جانباز در تمام صحنه‌های انقلاب حضوری مجاهدانه دارند.

وی ۲۲ بهمن را روز مردم و فروریزی پایه‌های طاغوت دانست و افزود: ۲۲ بهمن به تعبیر امام راحل روز غدیر دیگر است و خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه خودشان سرنوشت خود را تغییر دهند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران با استناد به آیات قرآنی بیان کرد: همه صحنه‌های تاریخ انقلاب را می توان در آیه های قرآن دید و در طول زمان بر استحکام نظام افزوده می‌شود و خدا مدافع کسانی است که در این مسیر گام بر می‌دارند.

وی محصول مقاومت‌ و مجاهدت‌ها را استحکام نظام اسلامی دانست و با اشاره به دلایل وقوع انقلاب ادامه داد: در زمان شاه و درون جامعه ما جایی برای ملت وجود نداشت و مردم مکانی برای پیگیری مطالبات خود نداشتند و سردمداران رژیم منابع کشور را به یغما می‌بردند و بخشی را خودشان برمی‌داشتند و بخش دیگر را به اربابان خود می‌دادند و نفت ما در خدمت بیگانگان بود.

فرهنگ ابتذال با عنوان تمدن بزرگ شاه برای ملت آورده شده بود

دهقان با بیان اینکه فرهنگ ابتذال و ضد دینی با عنوان تمدن بزرگ شاه برای ملت آورده بود، تصریح کرد: مردم آن را قبول نداشتند و امام(ره) و انقلاب به ما آموختند نظام سلطه خیرخواه ملت ما نیست.

وی با اشاره به اینکه آرمان‌های امام(ره) در ملت زنده است، گفت: امام(ره) افتخار می‌کردند که به ملت خدمت کنند و امروز مقام معظم رهبری جای پای امام راحل گذاشته‌اند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تصریح بر اینکه اگر عزت و پیشرفت و امنیت می‌خواهیم در سایه نظام اسلامی تحقق پیدا می‌کند، ادامه داد: انقلاب ما انقلاب پابرهنه‌ها و مستضعفان بود و تمام گرایش‌های مذهبی در دوران مبارزه حضور داشتند اما سنگینی انقلاب بر دوش قشرهای مستضعف بود و امروز نیز بار انقلاب را بر دوش می‌کشند و باید در اولویت نظام باشند.

وی با بیان اینکه در ۳۸ سال نشان دادیم که مردم در صحنه حاضر هستند، افزود: انقلاب ما مردم‌سالاری است و تمام ارکان نظام با انتخابات و حضور مردم انجام می‌شود.

دهقان انسان را دارای کرامت دانست و گفت: نظام سیاسی موظف بوده از این کرامت حفاظت کند و امروز استکبار در سوریه، یمن و کشورهای آفریقایی کرامت انسانی را از بین برده است.

دشمن به دنبال هویت‌زدایی و تحقیر ملت ایران است

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال هویت‌زدایی و تحقیر ملت است، خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد بنیاد اساسی اقتدار نظام را سست کند و ما کمک به ملت‌های تحت ستم را جزو عناصر ذاتی انقلاب می‌دانیم.

این مقام مسؤول یادآور شد: امروز می‌توانیم در دنیا اعلام کنیم یگانه نظام سیاسی هستیم که تکیه به مردم و اسلام داریم و نظام ما جنبه‌های مادی و معنوی جامعه را مورد توجه قرار می‌دهد و ملت ما خود تصمیم می‌گیرد در صحنه‌های انقلاب حضور پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه ملت ما در مقابل گنده‌گویی‌ها با حساسیت به صحنه می‌آید، گفت: ملت ما با حس مسؤولیت به صحنه می‌آید و ملت به نظامش باور دارد و پای نظامش ایستاده و آنها باید نگران اقدامی که می‌خواهند انجام دهند باشند.

دهقان با بیان اینکه این ملت ما خود تصمیم می‌گیرد و به صورت خودآگاه حضور پیدا می‌کند، تصریح کرد: ملت ایران ۳۸ سال دولت‌های آمریکایی را تجربه کرده و آمریکا کارنامه مردودی دریافت کرده است.

آمریکا شهامت راه‌انداختن ارتش عظیم خود را ندارد

وی گفت: امروز آمریکا هیمنه سابق را ندارد و شهامت اینکه ارتش عظیمش را راه بیندازد ندارد و سومالی به عنوان کشوری فقیر آمریکایی‌ها را با خفت از سرزمین خودشان بیرون می‌کنند و آمریکا برای حفظ آبروی نداشته خود اقدام به تخریب می‌کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران بیان کرد: امروز به سبک ملت ما مبارزه و مقاومت شده و تهدیدهای آمریکا و رژیم صهیونیستی به سخره گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ کشوری نمی‌تواند برای ملت ایران تصمیم بگیرد، افزود: ملت‌ها در هر گوشه از جهان حق تعیین سرنوشت خود را دارند و کسی نمی‌تواند در امور ملت‌ها دخالت کند و برای ملت ایران اثبات شده که آمریکایی‌ها همواره به دنبال این هستند که مانند بحث هسته‌ای برای ایران پرونده‌سازی کنند.

نگرانی آمریکا از یک بچه ۵ ساله ایرانی / تربیت یافتگان آمریکا رژیم صهیونیستی و عربستان تروریست هستند

دهقان اضافه کرد: نظام سیاسی آمریکا از یک بچه پنج ساله نگران است و سردمداران این کشور تصور می‌کنند می‌توانند با اسلام مقابله کنند و اقدام به بیرون کردن مسلمانان می‌کنند در حالی که امروز تربیت یافتگان مکتب آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان تروریست هستند.

وی با تصریح بر اینکه اسلام به هیچ عنوان آزار رساندن به دیگران را قبول نمی‌کند، اظهار کرد: اینها همان کسانی هستند که در نظام به ظاهر پیشرفته و حافظ حقوق بشر آمریکا تربیت شدند و اینها مسلمان نیستند و مسلمان به‌راحتی سر انسان را نمی‌برد و آزار رساندن انسان بی‌گناه در اسلام نیامده است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه اسلام به دنبال رساندن انسان به تعالی است، بیان کرد: قتل و غارت در اسلام جایی ندارد و هر قدر دشمنان جلوتر می‌روند چهره ناب اسلام بیشتر مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه اسلام به هیچ عنوان آزار رساندن به دیگران را قبول نمی‌کند، گفت: اسلام به دنبال رشد، احیاگری و رساندن انسان به جایگاه واقعی آن است.

نظام اسلامی در بالاترین عزتمندی در جهان قرار دارد / پیام ملت ایران به آمریکا

دهقان با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به عنوان نظام سیاسی مستقل در بالاترین عزتمندی در منطقه و جهان قرار دارد، خاطرنشان کرد: ملت ما در سایه امنیت با توجه به اعمال محرومیت‌ها طرح‌های توسعه‌ای خود را انجام می‌دهد.

وی تأکید کرد: پیام ملت ایران به آمریکا این است که ملت ایران اجازه نمی‌دهد دیگران در اتخاذ تصمیم‌ها در راستای منافع ملت دخالت کنند و ملت ما برای توسعه اقلام دفاعی خود از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران متذکر شد: ملت ایران با توسعه فناوری‌ها و صنعت بومی و سرمایه‌گذاری در علم فنی و پیشگیری از خام‌فروشی و ایجاد تعامل سازنده با کشورهایی که با ما دشمنی ندارند چنان بنیان‌های خود را تقویت می‌کنند که هیچ کشوری نتواند آنها را تهدید کند و در آینده شاهد تحقق بیشتر اهداف خود در این زمینه خواهیم بود.

گزارش تصویری مراسم






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد