صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






“خط نفوذ” اثر برتر جشنواره محصولات فرهنگی اسلام و مسیحیت شد

مستند تصویری “خط نفوذ” ساخته کارگردان گیلانی اثر برتر دومین جشنواره محصولات فرهنگی پژوهشی اسلام و مسیحیت شد. محمدرضا محبوب در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: مستند تصویری “خط نفوذ” اثر برتر دومین جشنواره محصولات فرهنگی پژوهشی اسلام و مسیحیت شد. کارگردان مستند تصویری “خط نفوذ” گفت: هر از چند گاهی در خصوص کلیساهای خانگی و […]

کد خبر : 25095 | 6:25 ب.ظ | ۲ اسفند , ۱۳۹۵

مستند تصویری “خط نفوذ” ساخته کارگردان گیلانی اثر برتر دومین جشنواره محصولات فرهنگی پژوهشی اسلام و مسیحیت شد.

محمدرضا محبوب در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: مستند تصویری “خط نفوذ” اثر برتر دومین جشنواره محصولات فرهنگی پژوهشی اسلام و مسیحیت شد.

کارگردان مستند تصویری “خط نفوذ” گفت: هر از چند گاهی در خصوص کلیساهای خانگی و جریان تبشیر در ایران مطالبی در سایتها و خبرها منتشر می‌شود اما ضرورت وجود مستندی کوتاه، جامع و جذاب در خصوص تاریخ شکل گیری مسیحیت، نحوه گسترش و جنایات این جریان در سطح جهان، ورود مسیحیت به ایران، شکل‌گیری نهضت‌های تبشیری و چگونگی ورود آنها به ایران، همچنین فعالیت سازمان‌های تبشیری و تربیت مبلغ جهت ترویج این تفکر در نقاط مختلف دنیا باعث شد جهت پاسخگویی به این نیاز مستند تصویری ۵۰ دقیقه‌ای با عنوان “خط نفوذ” با کمترین امکانات و بودجه تهیه شود.

وی افزود: هدف این مستند تصویری آن است که محققان و علاقمندان این حوزه، تفاوت مسیحیت سنتی و مدرن را درک کرده و نگاه محدود و قدیمی به مسیحیت به‌عنوان یک یا مجموعه‌ای از کلیساها که قصد تبلیغ را دارند به کنار گذاشته و متوجه این موضوع شوند که امروزه جریان مسیحیت تبشیری بر پایه اعتقاد به باور صهیون با انواع ابزارهای جدید و در قالب سازمان‌های تبشیری بین المللی در حال فعالیت بوده و با بهره‌گیری از منابع مالی گسترده، خطری مهم برای جوامع اسلامی و به‌طور ویژه کشور ما هستند.

کارگردان مستند تصویری “خط نفوذ” گفت: استفاده سازمان‌های تبشیری بین المللی از عناصر مستعد داخلی به جهت شکل دهی سازمانهای بومی و کلیساهای زیرزمینی(خانگی) وپیرو آن اعمال فشارهای سیاسی به نظام اسلامی ایران به‌جهت رسیدن به اهداف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی از جمله مواردی است که سعی شده در این مستند به آن پرداخته شود.

وی افزود: امروزه به‌دلیل حجم زیاد تبلیغات مسیحی در شبکه‌های ماهواره‌ای، سایت‌ها وسایر روش‌های تبلیغی، تعدادی از هموطنان ما به‌دلایل مختلفی جذب جریان مسیحیت تبشیری شده‌اند و این مسئله به گونه‌ای است که برخی از کارشناسان و مبلغان وابسته به جریان تبشیری ادعا می‌کنند که رشد مسیحیت در ایران جزء رتبه‌های اول جهانی و بلکه در رده اول قرار دارد هر چند این ادعا قابل اثبات نیست و دلایل سیاسی دارد لیکن توجه به این موضوع و بررسی و مقابله با آفات آن ضروری به‌نظر می‌رسد.

محبوب اظهار داشت: بدیهی است که در سایه توجهات ولی عصر(عج) و با پیگیری و تلاش جوانان و فعالان عرصه مقابله با جریان مسیحیت تبشیری، مکر و حیله دشمنان به خودشان باز خواهد گشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم این همایش با حضور آثاری از کشورهای ایران، تاجیکستان، افغانستان، پاکستان، هند، عراق، آلمان، مالزی و نیز ایرانیان خارج از کشور در ۲۸ و ۲۹ بهمن ۹۵ در قم برگزار شد.

این جشنواره به همراه نمایشگاه تخصصی عرضه محصولات حوزه اسلام و مسیحیت با هزار و ۵۱ اثر در زمینه‌های فیلم، پوستر، کتاب، پایان‌نامه، شعر، فیلم نامه، نرم افزار، سایت، وبلاگ و برنامه‌های کارشناسی با حضور نخبگان حوزه اسلام مسیحیت در سطح کشور و بین‌الملل اجرا شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد