صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بصیرت دینی و سیاسی راهکار اساسی برای حفظ نظام و انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان خاطرنشان کرد: بصیرت دینی و سیاسی در زمان حاضر یکی از راهکارهای اساسی برای حفظ نظام و انقلاب است. به گزارش روابط عمومی سپاه، حجت الاسلام والمسلمین تسخیری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان دیروز در دوره […]

کد خبر : 25122 | 3:36 ب.ظ | ۷ اسفند , ۱۳۹۵

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان خاطرنشان کرد: بصیرت دینی و سیاسی در زمان حاضر یکی از راهکارهای اساسی برای حفظ نظام و انقلاب است.

به گزارش روابط عمومی سپاه، حجت الاسلام والمسلمین تسخیری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان دیروز در دوره تربیت و تعالی فرماندهان پایگاه های لنگرود با بیان اینکه نهضت ایران اسلامی به رهبری حضرت امام(ره)بر دشمن فائق آمد و به پیروزی رسید اظهار کرد:این موضوع برای دشمنان گران آمد، لذا برای سرنگونی این نظام از همان ابتدا توطئه ها و دسیسه های گوناگونی را علیه ایران اسلامی پیاده کردند.

وی ایجاد انحراف در انقلاب اسلامی با استفاده از عناصر خودفروخته و نفوذی داخلی را از دسیسه های دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

حجت الاسلام تسخیری ولایت و امامت را از اصول مهم اسلام دانست و افزود:افرادی که اصل امامت و ولایت را انکار می کنند مرتد هستند.

وی با تاکید بر هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان خاطرنشان کرد:بصیرت دینی و سیاسی در زمان حاضر یکی از راهکارهای اساسی برای حفظ نظام و انقلاب است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد