صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






غرس ۸ هزار نهال به نیت ۸ هزار شهید گیلانی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه استان گیلان ۸ هزار شهید دارد،گفت: غرس ۸ هزار نهال به نیت ۸ هزار شهید این استان از جمله برنامه‌های بزرگداشت روز شهدا در استان است. عبدالله پاکاری در گفتگو با ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهدا،اظهار کرد:شورای عالی […]

کد خبر : 25142 | 2:40 ب.ظ | ۱۰ اسفند , ۱۳۹۵

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه استان گیلان ۸ هزار شهید دارد،گفت: غرس ۸ هزار نهال به نیت ۸ هزار شهید این استان از جمله برنامه‌های بزرگداشت روز شهدا در استان است.

عبدالله پاکاری در گفتگو با ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهدا،اظهار کرد:شورای عالی انقلاب فرهنگی به منظور نهادینه کردن فرهنگ بزرگداشت شهدا روز ۲۲ اسفند مصادف با سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را به عنوان روز بزرگداشت شهدا نامگذاری کرد که در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده است.

وی انجام تبلیغات محیطی مناسب با روز بزرگداشت شهدا و ایام فاطمیه(س)، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا با رویکرد بزرگداشت این روز و درج مقالات، وصایا و تصاویر شهدای والامقام به ‌ویژه شهدای متولد روز ۲۲ اسفند در رسانه‌های مکتوب و مجازی و تکریم از مادران و همسران شهدا را از جمله برنامه‌های بنیاد شهید در ۲۲ اسفند عنوان کرد.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان گفت: عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی، همایش مروجین ایثار و شهادت و غرس ۸ هزار نهال به نیت ۸ هزار شهید این استان از دیگر برنامه‌های بزرگداشت روز ۲۲ اسفند است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد