صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سیاست کلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ارتقاء کمی و کیفی مراسم ایام الله است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این که همدلی، صمیمیت و خرد جمعی سرلوحه عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، تاکید کرد: سیاست کلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ارتقاء کمی و کیفی مراسم است. همایش سراسری رؤسای استان ها و مدیران ستادی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صبح روز شنبه (۲۶ فروردین ماه جاری) با سخنرانی […]

کد خبر : 25367 | 4:15 ب.ظ | ۲۸ فروردین , ۱۳۹۶

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این که همدلی، صمیمیت و خرد جمعی سرلوحه عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، تاکید کرد: سیاست کلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ارتقاء کمی و کیفی مراسم است.

همایش سراسری رؤسای استان ها و مدیران ستادی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صبح روز شنبه (۲۶ فروردین ماه جاری) با سخنرانی جناب آقای نصرت الله لطفی در جوار بارگاه رضوی در مشهد مقدس آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ابتدا با تبریک و تهنیت ایام رجب المرجب،سخنانی را پیرامون افتتاحیه و برنامه های این همایش بیان داشت.

لطفی با اشاره به مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) گفت: به دلیل این که در سال جاری و به مدت ۳ سال، مراسم ارتحال حضرت امام(ره) با ماه مبارک رمضان تقارن پیدا کرده، برنامه اعزام زائر از استانها به تهران و مرقد مطهر ایشان را نخواهیم داشت. وی با بیان اینکه مسئولیت برگزاری این مراسم در استانها و شهرستانها بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، اضافه کرد:  باید از تمام ظرفیت های موجود در استانها استفاده شود و همه مراکز، اعم از استانداری و فرمانداری و غیره، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان را پشتیبانی کنند، تا مراسمی باشکوهتر از سالهای قبل را در سطح کشوری در این مناسبت، شاهد باشیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ضمن قدردانی از محضر حضرت آیت الله جنتی که با وجود مشغله کاری به دلیل انتخابات در این همایش حضور یافتند، گفت: لطف الهی، بصیرت، زمان شناسی و حضور آگاهانه مردم در صحنه موجب شد، همه مراسم و ایام الله در سال گذشته، باشکوه تر از قبل برگزار گردد و این مهم با برنامه ریزی های تحسین برانگیز شما عزیران میسر شد.

وی تاکید کرد: اسناد و تصاویر و گزارش ها نیز حاکی از آن بود که در سال ۹۵، مراسمی همچون یوم الله ۱۳ آبان، نهم دی و به ویژه یوم الله ۲۲ بهمن، علیرغم شرایط بسیار حساس و در فضایی که برخی افراد و گروهها هریک دیگری را به فساد متهم می کرد و به دلیل تورم ،گرانی ، بیکاری و …  فشار مضاعفی بر مردم وجود داشت، بسیار پرشکوه برگزار شد و مقام معظم رهبری نیز با ۳ واژه به عنوان “آبروی های نظام، انقلاب و کشور” از آن نام بردند.

نصرت الله لطفی در این خصوص افزود: خداوند را شاکریم که این افتخار را داشتیم که به عنوان خدمتگذاران این مردم شریف، در خط اول انقلاب و ولایت، برنامه ریزی و هماهنگی این مراسم عظیم را عهده دار بودیم و انشا الله که بتوانیم با قوت بیشتر در سال ۹۶ این مسیر را ادامه دهیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه سخنان خود در آغازین روز این همایش، خاطرنشان ساخت: در برنامه ریزی و اجرای برنامه های شورا، ۲ نگاه کلی را باید مد نظر قرار دهیم. یکی حفظ جایگاه مجموعه و افراد و شئونات است و دیگری بحث صمیمت و همدلی است.

لطفی توصیح داد: در خصوص مسئولیت ها و بحث تقسیمات کشوری و مدیران ستادی و معاونت های دفتر مرکزی و همچنین جایگاه استانها و شهرستان ها نباید خدشه ای وارد شود، ولی با لحاظ این شئونات، هر چه همدل تر باشیم و هر چه روابط صمیمی تر باشد کارها موفق تر پیش می رود.

وی تاکید کرد: همدلی، صمیمیت و خرد جمعی به عنوان سیاست کلی شورا باید سرلوحه کارها قرار گیرد و اعتقاد من این است که وظیفه ذاتی شورا، تنها با خرد جمعی پیش می رود.

نصرت الله لطفی با اشاره به این که استاها بیش از ستاد در امور اجرایی درگیر هستند گفت: استانها و مرکز، مانند دو بال متصل به هم هستند که با همکاری و همدلی و خرد جمعی باید کارها را انجام دهند.

وی در ادامه تاکید کرد: در انجام همه امور مرتبط با شورا، چه در حیطه برنامه ریزی و هماهنگی و چه در حیطه برگزاری مراسم، نظر همکارن استانی مهم است و باید در برنامه ریزی ها مد نظر قرار گرفته شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان سخنانش با اشاره به ضرورت ایجاد تحول در برنامه های شورا و کیفیت افزایی در اجرای مراسم گفت: در سالهای گذشته، ستاد تحول در دفتر مرکزی شورا تشکیل شده بود و با توجه به تاکید حضرت آیت الله جنتی، مبنی بر استفاده از ظرفیت استانها، مسئولین استانی شورا نیز به اعضای این ستاد اضافه شدند.

وی با تاکید بر ضرورت ورود شورا به مراسم مذهبی و ارتقاء کمی و کیفی عملکرد شورا افزود: در این خصوص کلیاتی در این همایش مطرح می شود که مقدمه ای جهت اجرایی نمودن سیاست کلی شورا که عبارت از ایجاد تحول در کمیت و کیفیت برنامه ها و مراسم است، خواهد بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد