صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد

همزمان با ۲۹ فروردین ماه روز ارتش، رژه نیروهای مسلح مستقر در گیلان در شهر رشت برگزار شد. مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در گیلان صبح یک شنبه همزمان با ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرماندهان ارتش، استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار شد. استاندار گیلان در این […]

کد خبر : 25372 | 3:33 ب.ظ | ۲۹ فروردین , ۱۳۹۶

همزمان با ۲۹ فروردین ماه روز ارتش، رژه نیروهای مسلح مستقر در گیلان در شهر رشت برگزار شد.

مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در گیلان صبح یک شنبه همزمان با ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرماندهان ارتش، استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار شد.

استاندار گیلان در این مراسم با اشاره به افزایش ۱۴۵ درصدی بودجه بخش دفاعی در دولت یازدهم اظهار کرد: بودجه مربوط به نیروهای مسلح و وزارت دفاع در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۲،  ۷۷ درصد و در بخش بنیه دفاعی، ۱۴۵ درصد افزایش داشته است.

محمدعلی نجفی افزود: دولت یازدهم حمایت های زیادی برای تقویت بنیه دفاعی کشور انجام داده و  سهم بخش دفاعی از بودجه عمومی کشور به ۹ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به رشد ۲۲۷ درصدی صادرات بخش دفاعی و ۱۴۸ درصدی تولید سازمان‌های صنعتی و دفاعی در کشور گفت: با وجود فشارهای فراوان خارجی سامانه پدافندی اس۳۰۰ در دولت یازدهم در اختیار مردم و نیروهای مسلح قرار گرفت.

استاندار گیلان ارتقاء روزافزون آمادگی های دفاعی، تسلیحاتی و خودکفایی در این حوزه را حق هر ملتی دانست و تأکید کرد: هیچ کشوری برای تقویت نیروهای مسلح و بنیه دفاعی خود از دیگر کشورها اجازه نمی گیرد و ایران نیز در این زمینه پیشتاز است.

نجفی ارتش و فداکاری ها و رشادت های ارتشی ها را مایه ثبات و امنیت کشور دانست و گفت: تقویت بنیه دفاعی تنها برای حفاظت و دفاع از کشور بوده و هیچ گاه برای تجاوز به دیگر کشورها مورد استفاده قرار نمی گیرد./ مهر






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد