صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






داغ شدن بازار انتخابات در گیلان/ حماسه‌ای دیگر در راه است

هر چه به زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نزدیک‌تر می‌شویم بازار انتخابات داغ‌تر می‌شود و مردم آماده آفریدن حماسه‌ای دیگر هستند. یکی از پراهمیت‌ترین مسائل این روزهای هر شهر و استان و کل کشور انتخابات است،  هر چه به ۲۹ اردیبهشت نزدیکتر می‌شویم تنور انتخابات داغ‌تر می‌شود و بحث اصلی […]

کد خبر : 25513 | 3:59 ب.ظ | ۲۶ اردیبهشت , ۱۳۹۶

هر چه به زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نزدیک‌تر می‌شویم بازار انتخابات داغ‌تر می‌شود و مردم آماده آفریدن حماسه‌ای دیگر هستند.

یکی از پراهمیت‌ترین مسائل این روزهای هر شهر و استان و کل کشور انتخابات است،  هر چه به ۲۹ اردیبهشت نزدیکتر می‌شویم تنور انتخابات داغ‌تر می‌شود و بحث اصلی هر محفل و مجلسی انتخابات است.

گمانه‌زنی درباره پیروزی کاندیداهای انتخاباتی از جمله جدی‌ترین بحث‌های فضای سیاسی است و می‌توان به جرأت گفت که کمتر کسی است وارد این بحث‌ها و نظرات نشود و نظر خود را به اطرافیان اعلام نکند.

رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری در ایران همواره یکی از بزنگاه‌های مهم و هیجان انگیز است و هر روز که به انتخابات ریاست جمهوری نزدیک‌تر می‌شویم این هیجان بیشتر می‌شود و هر حامی کاندیدایی درصدد جذب آرا است.

در شرایطی که تنها چند روز دیگر تا رقم خوردن حماسه‌ای بزرگ و انتخابات پرشور دیگری بر صفحه انقلاب اسلامی باقی‌مانده است، تبلیغات فضای مجازی نیز در کنار تبلیغات‌های فیزیکی و پوستری رشد قارچ‌گونه‌ای پیدا کرده است.

هر حامی کاندید ریاست جمهوری به وسیله فضای مجازی ستاد تبلیغاتی زده است به‌طوری‌که در این دوره از انتخابات همین گروه‌ها به ستادهای مجازی کاندیداها تبدیل‌شده و همه سعی دارند گروه و کانال خود را از نظر تعداد اعضا بیشتر از رقیب کنند.

 .

.

برخی از شهروندان در ستادهای انتخاباتی و محافل دیگر در مورد برنامه‌های نامزدهای ریاست جمهوری با هم گفت‌وگو می‌کنند تا برای تصمیم گیری نامزد اصلح به گزینه اصلی برسند.

هر روز وزن مباحث و تحلیل‌های انتخاباتی در مطبوعات، رسانه و در اقشار مختلف مردم و جامعه سنگین‌تر می‌شود و همه ملت ایران منتظرند تا روز جمعه با اقتدار پای صندوق‌های رأی حاضر شوند تا انتخاب خود را در صندوق‌های اخذ رأی بیندازند و سرنوشت چهارساله کشور را رقم بزنند.

تاریخ، ولایتمداری ملت قهرمان ایران را از گذشته تا امروز به رخ جهانیان کشیده است و ملت ایران ثابت کرده یوغ بردگی مستکبران را هرگز به گردن خود نیاویخته و برای حفظ مروارید گرانبهای انقلاب جان خویش را همچون هزاران شهید سبکبال خواهد داد و مانند همیشه به موقع در صحنه حاضر خواهند شد تا به جهانیان اعلام کنند که همواره پشتیبان کشور و لایت فقیه هستند.

در این راستا با چند تن از مردم گیلان مصاحبه‌ای انجام داده‌ایم تا نظراتشان را از حال و هوای این روزهای انتخابات با خبر شویم؛

۲۹ اردیبهشت با اقتدار پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر می‌شویم

میترا سبحانی، یک بانوی خانه‌دار گیلانی با بیان اینکه اظلاعات مورد نظر خود از نامزد اصلح را از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی به دست آورده است، اظهار داشت: ۲۹ اردیبهشت با اقتدار پای صندوق‌های رای با فرزندانم حضور پیدا خواهم کرد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین بحث‌های دورهمی ما با دوستان بحث شیرین و هیجان انگیز انتخابات است، افزود: امیدوارم کسی که اصلح است و دلش برای کشور و مردمانش می‌سوزد به عنوان منتخب مردم رأی بیاورد.

این بانوی خانه‌دار گیلانی با بیان اینکه نباید انتخابات شوراهای اسلامی را هم از یاد ببریم، گفت: متاسفانه برخی از کاندیداها وعده‌هایی می‌دهند که مربوط به حیطه کاری آنها نیست و انتظار داریم نامزدهای انتخاباتی مردم را کم‌سواد فرض نکنند.

 .

.

نامزدهای انتخابات به رأی ملت احترام بگذارند و مردم را بی‌عقل خطاب نکنند

زهرا حسنی، دانش‌آموز رأی اولی گیلانی با بیان اینکه خوشحالم برای اولین بار در سرنوشت کشورم مشارکت دارم، تصریح کرد: تمام سعی خود را می‌کنم تا در انتخابات اصلح را انتخاب کنم تا دو فردای دیگر پشیمانی برایم حاصل نشود.

وی با بیان اینکه همه تحقیقات خود را انجام داده‌ام و از پدرم برای انتخاب اصلح کمک گرفته‌ام، خاطرنشان کرد: نباید کورکورانه و از روی احساسات به نامزد انتخابات رأی داد بلکه من یک کارنامه تهیه کرده‌ام و انتظاراتی که از رئیس جمهورم دارم را در آن نوشته‌ام و هر کدام از کاندیداها نمره بیشتری در این کارنامه کسب کنند به او رأی خواهم داد.

این دانش‌آموز رای اولی گیلانی با بیان اینکه باید نامزدهای انتخابات به رأی ملت احترام بگذارند و مردم را بی‌عقل خطاب نکنند، اظهار داشت: هر فرد مختار است تا به هر کسی می‌خواهد رأی دهد.

حماسه سیاسی ملت ایران در ۲۹ اردیبهشت

سمیرا بخشی که در حال تبلیغات در جلوی ستاد یکی از نامزدهای شورای شهر رشت است گفت: باید همه با هم پای صندوق های رأی حاضر شده و حماسه ایی سیاسی رقم زنیم که بار دیگر جهانیان را خیره و دشمنان را ناامید کند.

وی با بیان اینکه دشمن به فکر نفاق در جامعه و دو قطبی کردن آن است افزود: ولایتمداری، ایمان، تعهد، عدالت و صداقت از معیارهای موردنظر من برای تعیین رئیس جمهور است.

وی انتخابات ریاست جمهوری را انتخاباتی مهم برای تعیین سرنوشت کشور دانست و تصریح کرد: ملت ایران بار دیگر با حضور محکم و قوی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت مشتی محکم بر دهان دشمنان زده و از نظام جمهوری اسلامی خود با اقتدار پشتیبانی و حمایت می کند.

به گزارش شبستان؛ رفتار نامزدهای انتخاباتی به عنوان نخبگان و الگوی خدمت به مردم در یک کشور اسلامی باید بر مبنای اخلاق اسلامی و پایبندی به قانون باشد تا هواداران نیز این رویه خوب را ادامه دهند و در انتخابات آینده حضور چشمگیر و همیشگی داشته باشند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد