صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






امر به معروف‌ها باید در جهت خلق حماسه سیاسی باشد

فرماندار رشت با بیان اینکه تجلی حماسه سیاسی در انتخابات پیشرو است، گفت: امر به معروف‌های ما در سال جاری نیز باید در جهت خلق حماسه سیاسی باشد تا همه آحاد ملت در این امر دخیل شوند. ولی الله عظمتی، فرماندار رشت در نشست مشترک روسای شوراهای امر به معروف ادارات و اعضای شورای سیاستگزاری […]

کد خبر : 2598 | 6:29 ق.ظ | ۲۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲

عظمتی ولی

فرماندار رشت با بیان اینکه تجلی حماسه سیاسی در انتخابات پیشرو است، گفت: امر به معروف‌های ما در سال جاری نیز باید در جهت خلق حماسه سیاسی باشد تا همه آحاد ملت در این امر دخیل شوند.

ولی الله عظمتی، فرماندار رشت در نشست مشترک روسای شوراهای امر به معروف ادارات و اعضای شورای سیاستگزاری شهرستان رشت که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: ماه رجب و شعبان مقدمه‌ای برای ورود به ماه مبارک رمضان است.

 وی ماه‌های رجب، شعبان و رمضان را فرصتی برای دوری از زشتی‌ها و پلیدی‌ها و توجه به اصل خود دانست و افزود: ما باید از این فرصت‌ها نهایت استفاده را برده و در مسیر الی الله قرار گیریم.

 عظمتی با اشاره به اثرگذاری امر به معروف و نهی از منکر در این ماه‌ها، خاطرنشان کرد: ما باید زمینه استقرار و ترویج معروف‌‌ها را در جامعه ایجاد کنیم.

 همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر نخستین شرط موفقیت این فریضه الهی است
فرماندار رشت، همگانی و عمومی کردن امر به معروف و نهی از منکر را شرط موفقیت این فریضه الهی عنوان و اذعان کرد: اهمیت این فریضه الهی در جامعه به حدی است که همه باید در این عرصه وارد شوند.

 وی نامگذاری سال‌ها به عناوین خاص توسط مقام معظم رهبری را به جهت احساس ضرورت بیشتر در جامعه عنوان و تصریح کرد: تجلی حماسه سیاسی در انتخابات پیشرو است و امروز ما باید در این راستا حرکت کنیم.

 عظمتی با بیان اینکه برای ایجاد حماسه باید برگ ذرینی در تاریخ رقم خورد، افزود: امر به معروف‌های ما نیز باید در جهت خلق حماسه سیاسی باشد تا همه آحاد ملت در این امر دخیل شوند.

 فرماندار رشت با اشاره به اینکه انتخابات در هر دوره‌ای با حساسیت‌های خاصی مواجه است، خاطرنشان کرد: حضور گسترده و چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رای تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

 انتخاباتی پرشور و انتخاب فردی اصلح، هدف ملت ایران در انتخابات پیشروست
وی با اشاره به افزایش 20 درصدی حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گذشته در شهرستان رشت، اذعان کرد: این امر باعث افزایش 36 صندوق اخذ رای شده که امسال نیز 45 صندوق دیگر اضافه می‌شود.

 عظمتی با تاکید بر اینکه مسئولین برگزاری انتخابات باید انتخاباتی سالم، با امنیت کامل و طبق مُر قانون را برگزار کنند، افزود: ما باید بر اساس مُر قانون و سیاست‌ها و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات عمل کنیم.

 فرماندار رشت هدف ملت ایران در انتخابات را انتخاباتی گرم و پرشور و انتخاب فردی اصلح دانست.

 بیش از 13 هزار نیروی انسانی در روز انتخابات همکاری می‎کنند
وی تعهد، اعتقاد، احساس مسئولیت و داشتن روحیه انقلابی و بسیجی نیروی انسانی در روز انتخابات را امری مهم دانست و اذعان کرد: امسال بیش از 13 هزار نیروی انسانی در روز انتخابات همکاری می‎کنند.

  عظمتی، اجرای تذکر لسانی را جزو وظایف اولیه همه انسان‌ها دانست و اذعان کرد: برنامه‌های سال 92 در خصوص احیای امر به معروف و نهی از منکر در 12 بند تدوین که برگزاری جلسات اخلاق برای آمرین به معروف و مدیران، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی و برگزاری جلسات شورای سیاستگزاری از جمله این برنامه‌هاست.

 وی ادامه داد: مانور تذکر لسانی در 15 ماه مبارک رمضان نیز در سطح شهرستان رشت برگزار می‌شود.

 فرماندار رشت، قانون‌مند بودن انتخابات را مهم و ضروری دانست و اذعان کرد: آمرین به معروف نیز به عنوان بازرس، نماینده فرماندار و یا اعضای شعب حاضر می‌شوند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد