صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام (ره) شهرستان رودسر

فرماندار رودسر در جلسه ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) گفت: امروز اندیشه و تفکر ناب امام راحل مایه مباهات ملت های مسلمان و آزاده دنیاست.  ˈرضا دوست جلالیˈ 26 اردیبهشت در این نشست امام خمینی(ره) را احیاگر اسلام ناب محمدی بر شمرد و گفت: تفکر امام راحل اکنون باعث شده تا ملت […]

کد خبر : 2604 | 6:41 ق.ظ | ۲۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲

رودسر11

فرماندار رودسر در جلسه ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) گفت: امروز اندیشه و تفکر ناب امام راحل مایه مباهات ملت های مسلمان و آزاده دنیاست.

 ˈرضا دوست جلالیˈ 26 اردیبهشت در این نشست امام خمینی(ره) را احیاگر اسلام ناب محمدی بر شمرد و گفت: تفکر امام راحل اکنون باعث شده تا ملت ها در سایه بیداری اسلامی مقابل حاکمان جور و ستم بایستند.

وی در ادامه شرکت گسترده آحاد مردم را در ویژه برنامه های ارتحال حضرت امام خواستار شد و اظهار کرد: باید از همه توان و ظرفیت ها برای هر چه بهتر برگزاری سالروز ارتحال حضرت امام بهره گیری کنیم که این حضور گسترده به طور قطع در عرصه جهانی بازتاب خواهد داشت.
دوست جلالی همچنین به اعزام کاروان سواره و پیاده از این شهرستان برای شرکت در برنامه های سالروز ارتحال حضرت امام(ره) اشاره کرد و گفت: 23نفر در قالب کاروان پیاده و یک هزار و 45نفر در قالب کاروان سواره از این شهرستان عازم مرقد مطهر حضرت امام (ره) خواهند شد.
دوست جلالی در بخش دیگری از سخنان خود تشویق و ترغیب افکار عمومی را برای خلق حماسه سیاسی در انتخابات خرداد مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: مشارکت گسترده آحاد مردم در انتخابات بی تردید حماسه سیاسی را رقم خواهد زد و ملت ایران این مهم را در پای صندوق های رای محقق خواهند ساخت.
وی تصریح کرد: دشمنان و معاندین نظام با حربه های مختلف درصدد کمرنگ و مایوس ساختن مردم در انتخابات هستند اما مطمئن باشند ملت ایران پای ارزش های انقلاب ایستاده و فریب این توطئه ها را نخواهد خورد و با حضور حماسی جواب محکمی به بدخواهان نظام خواهد داد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد