صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






در دوران دفاع مقدس تمام دنیا در مقابل ایران ایستادند

رئیس عقیدتی ستاد سازمان صنایع هوا فضای وزارت دفاع گفت: دیروز دشمنان ما فکر می‌کردند که جمهوری اسلامی فقط شعار می‌دهد اما موشک‌های سپاه علیه داعش نشان داد که جمهوری اسلامی مرد عمل است و هر موقع که لازم باشد در مقابل تهدیدات واکنش سختی خواهد داشت. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاه‌محمدی در یادواره ۱۰ […]

کد خبر : 26245 | 9:03 ق.ظ | ۳۱ تیر , ۱۳۹۶

رئیس عقیدتی ستاد سازمان صنایع هوا فضای وزارت دفاع گفت: دیروز دشمنان ما فکر می‌کردند که جمهوری اسلامی فقط شعار می‌دهد اما موشک‌های سپاه علیه داعش نشان داد که جمهوری اسلامی مرد عمل است و هر موقع که لازم باشد در مقابل تهدیدات واکنش سختی خواهد داشت.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاه‌محمدی در یادواره ۱۰ شهید روستای پایین رودپشت این شهر در مسجد جامع این روستا اظهار کرد: شهادت یک مرگ طبیعی نیست بلکه شهادت اختیاری است.

وی با اذعان به اینکه وقتی‌که انسان در معرکه و کارزار جنگ شرکت می‌کند و درصد بالایی را برای مرگ خود در نظر می‌گیرد افزود: پیامبر اکرم در جنگ احد به حضرت علی (ع) فرمودند که شهادت مقامی دارد که صدای آن به گوشی تا الآن نرسیده و رنگ آن نیز به هیچ چشمی حتی خطور هم نکرده و هنوز عطر شهادت نیز به مشام کسی نرسیده است.

رئیس عقیدتی ستاد سازمان صنایع هوا فضای وزارت دفاع با اشاره به دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت و مستشاری بیان کرد: رزمندگان مستشاری ما در سوریه و عراق لحظه‌ای به خود رعب و وحشت راه نمی‌دهند و امروز بیش از ۲۰۰ شهید گمنام که در کشور تشییع شدند بیانگر همین موضوع است.

وی بابیان اینکه در دوران دفاع مقدس تمام دنیا در مقابل ایران ایستادند گفت: پس از پیروزی انقلاب تنها رژیم بعث عراق نبود که با ما می‌جنگید بلکه تمام دنیا با صدام بودند تا ایران را شکت دهند اما رزمندگان ما با چند ژسه در مقابل آن‌ها ایستادگی کردند.

شاه‌محمدی بابیان اینکه بین سرباز آمریکایی در عراق و سرباز روسی در سوریه با یک سرباز ایرانی تفاوت وجود دارد اظهار کرد: سربازان ایرانی با توجه به خلوص نیت و رویکرد الهی و اعتقادی حضورشان در مناطق جنگی هراسی از مرگ ندارند زیرا مرگ را پایان زندگی نمی‌دانند.

وی به بمباران موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه اشاره کرد و گفت: دیروز دشمنان ما فکر می‌کردند که جمهوری اسلامی فقط شعار می‌دهد اما موشک‌های سپاه علیه داعش نشان داد که جمهوری اسلامی مرد عمل است و هر موقع که لازم باشد در مقابل تهدیدات واکنش سختی خواهد داشت.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد