صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جایگاه ریاست جمهوری، طبق آیه قرآن، امانت الهی است

آیت‌الله نوری همدانی خواستار ایجاد زمینه‌های حضور حداکثری مردم برای خلق حماسه بزرگی در روز انتخابات شد و تاکید کرد: جایگاه ریاست جمهوری و همه پست و مقام‌هایی که افراد می‌گیرند طبق آیه قرآن، امانت الهی است. این مرجع تقلید در دیدار جمعی از نیروهای هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت دفاع با […]

کد خبر : 2629 | 7:07 ق.ظ | ۳۰ اردیبهشت , ۱۳۹۲

نوری همدانی

آیت‌الله نوری همدانی خواستار ایجاد زمینه‌های حضور حداکثری مردم برای خلق حماسه بزرگی در روز انتخابات شد و تاکید کرد: جایگاه ریاست جمهوری و همه پست و مقام‌هایی که افراد می‌گیرند طبق آیه قرآن، امانت الهی است.

این مرجع تقلید در دیدار جمعی از نیروهای هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت دفاع با اشاره به حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار کرد: حماسه یعنی حرکتی که از غیرت، شجاعت و همت انسان‌های مومن بوجود می‌آید، گاهی در قلم علما و گاهی در میدان مبارزه بروز پیدا می‌کند و هرکجا باشد بسیار تاثیرگذار است.

 وی با بیان این‌که «مردم در 24خرداد حماسه دیگری خواهند آفرید» افزود: همانطوری که مقام معظم رهبری امسال را با نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام گذاری کردند باید همگی حماسه آفرین باشیم.

 این مرجع تقلید، با بیان این‌که «دین مبین اسلام همواره می‌خواهد مسلمانان در هر موضوعی حماسه آفرین باشد» اضافه کرد: حماسه ما باید در اطاعت از ولی امر مسلمین باشد همانطوری که امام راحل در مبارزه با طاغوت و استکبار، حماسه آفریدند امروز هم کارهای مقام معظم رهبری حماسه است.

 وی ادامه داد: امام راحل در مقابل استکبار ایستادگی کرد و استقلال و آزادی کشور را بوجود آوردند و این یک حماسه بزرگ بود، و به همین خاطر دشمنان با ایجاد جنگ‌های گوناگون می‌خواستند نظام را ساقط کنند ولی نمی‌دانستند که «خامنه‌ای، خمینی» دیگر است.

 این مرجع تقلید تاکید کرد: همه باید قدر ولایت را بدانیم. در هیچ کشوری مانند ایران امنیت وجود ندارد، مردم همواره حامی ولایت هستند، با عشق و علاقه شعار «این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده است» را سر می‌دهند.

 آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان این‌که «با ایجاد زمینه‌های حضور حداکثری، حماسه بزرگی در روز انتخابات خلق کنیم» ریاست جمهوری را یک امانت الهی دانست و تاکید کرد: جایگاه ریاست جمهوری و همه پست و مقام‌هایی که افراد می‌گیرند طبق آیه قرآن، امانت الهی است.

 این مرجع تقلید گفت: ریاست جمهوری شغل نیست بلکه امانت است و در مقابل خدا و یک ملت مسوولیت دارد.

 وی تصریح کرد: شخصی باید عهده‌دار ریاست جمهوری باشد که مشکلات بیکاری و گرانی مردم را درک کرده و درصدد رفع آنها باشد.

 این استاد حوزه علمیه افزود: شجاعت یکی دیگر از خصوصیات ریاست جمهوری است که باید در مقابل دشمنان کینه توزی مانند آمریکا، اسرائیل و نوکران مزدورش مانند عربستان سعودی و قطر ایستادگی کند.

 آیت‌الله نوری‌همدانی، مردمی بودن و دشمن شاد نکردن را از دیگر خصوصیات ریاست جمهوری برشمرد و بیان کرد: همه باید در پای صندوق‌های رای حاضر باشند تا دشمن قدرت و عظمت ملت را درک کند و همیشه از آن حساب ببرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد