صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نقش بی‌بدیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کشور بسیار محسوس است

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ریزش هایی که از اوایل انقلاب تا به امروز در بدنه نظام رخ داده است، گفت: رویش های بیشتری به ویژه در نسل جوان انقلاب کاملا مشهود است. ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برپایی مراسم انقلابی از دو منظر قابل […]

کد خبر : 26357 | 2:51 ب.ظ | ۹ مرداد , ۱۳۹۶

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ریزش هایی که از اوایل انقلاب تا به امروز در بدنه نظام رخ داده است، گفت: رویش های بیشتری به ویژه در نسل جوان انقلاب کاملا مشهود است.

ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برپایی مراسم انقلابی از دو منظر قابل بررسی است، اظهار کرد: مردم و نهادهای انقلابی دو رکن اساسی در برگزاری برنامه های انقلابی هستند که خوشبختانه این دو رکن دست به دست هم داده و در سال های بعد از انقلاب مدافع نظام بوده و با برگزاری خوب و حضور پرشور، حمایت از آرمان های انقلاب را بارها به رخ جهانیان کشیده اند.

وی با اشاره به ریزش های صورت گرفته در انقلاب تصریح کرد: متأسفانه در سال های ابتدای انقلاب شاهد ریزش در نیروهای انقلاب بوده ایم که عموما با سهم خواهی مالی و سیاسی بوده اما خوشبختانه با وجود گذشت نزدیک به چهار دهه از انقلاب، رویش های زیادی هم در انقلاب رخ داده است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شوای اسلامی ادامه داد: رویش های انقلاب عموما از دل مردم و به ویژه نسل جوان و با نگاه مردم سالارانه بوده و رویش ها در انقلاب بسیار بیشتر از ریزش ها است.

داداشی با اشاره به نقش بی بدیل رهبری در هدایت رویش های انقلاب گفت: هرچند مقام معظم رهبری با راهنمایی ها و روشنگری های خود سکان دار جریان انقلاب و هدایتگر رویش ها هستند اما متأسفانه نهادهای حاکمیتی آنطور که باید اهداف انقلاب و گفتمان جمهوری اسلامی را برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین نکرده اند.

تقویت فعالیت نهادهای حاکمیتی در راستای تبیین اهداف انقلاب

وی افزود: برخی در تلاش هستند تا برداشت های شخصی خود از گفتمان انقلاب را به مردم به ویژه جوانان ارائه دهند و در این میان کوتاهی برخی نهادهای حاکمیتی زمینه را برای این تحریف فراهم کرده است.

نماینده مردم آستارا در مجلس تأکید کرد: نهاد های حاکمیتی باید برای تبیین اهداف متعالی انقلاب تقویت شده تا بتوانند به بهترین شکل این آرمان ها را به نسل جوان منتقل کنند.

داداشی در ادامه سخنان خود از مردم گیلان به عنوان مردمی همیشه در صحنه یاد کرد و گفت: پیشقدم بودن مردم این خطه در تمامی عرصه های انقلابی نشان از بصیرت بالا و گرایش آنها به انقلاب داشته و حماسه ای همچون هشت دی برآمده از همین بصیرت و انقلابی بودن است که توانست به عنوان حرکتی حماسی در تاریخ کشور ثبت شده و حتی مورد تمجید مقام معظم رهبری قرار گرفت.

ضرورت فراگیر شدن روحیه انقلابی در همه ارکان کشور

وی بر ضرورت فراگیر شدن روحیه انقلابی در همه ارکان کشور تأکید و تصریح کرد: انقلاب اسلامی به همه مردم تعلق داشته و در این میان نقش بی بدیل نهادهایی همچون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسیار محسوس است.
نماینده مردم آستارا در مجلس با مثبت ارزیابی کردن عملکرد این نهاد انقلابی در کشور به ویژه در استان گیلان خاطرنشان کرد: حساسیت در انتخاب افرادی که برداشت های صحیح از انقلاب را به مردم ارائه می دهند در مراسم انقلابی و ممانعت از حضور افرادی که می خواهند قرائت خودشان را از گفتمان انقلاب داشته باشند، مهمترین فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان طی سال های اخیر بوده که این امر تأثیر بسزایی در شناخت درست مردم به ویژه جوانان از آرمان ها و اهداف انقلاب دارد.

داداشی همچنین با اشاره به یاوه گویی های دشمنان انقلاب در مورد نابودی نظام اسلامی تا قبل از دهه چهارم آن، اظهار کرد: دشمنان از همان ابتدا همواره گفته اند که انقلاب اسلامی نابود می شود اما امروز در آستانه چهلمین سالگرد این حماسه، نه تنها اثری از نابودی نظام اسلامی مشاهده نمی شود که حتی آرمان های انقلاب در حال صدور به خارج از مرز ها است.

وی مهمترین مولفه های انقلاب و مانایی این حرکت عظیم را مردم و رهبری دانست و گفت: مردم و رهبر ما انقلابی اند و تا زمانی که این دو مولفه در کنار هم قرار دارند، بدون شک دشمنان خیال خام نابودی انقلاب را باید به گور ببرند.

نماینده مردم آستارا در مجلس به اهمیت نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پرشور برگزار کردن مراسم انقلابی و ملی تأکید و تصریح کرد: استفاده از تمام ظرفیت های موجود در جامعه برای پرشور و خلاقانه برگزار شدن مناسبت های انقلابی یکی از محوری ترین نقش های شورای هماهنگی است که تا به امروز به خوبی از عهده آن بر آمده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد