صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بسیج حلقه اتصال نخبگان علمی با نظام است

فرمانده سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه بسیج می تواند پلی برای ایجاد ارتباط بین نخبگان کشور باشد، گفت: بسیج نخبگان حلقه اتصال نخبگان علمی با نظام است.

کد خبر : 264 | 8:34 ق.ظ | ۲۵ آذر , ۱۳۹۱

1فرمانده سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه بسیج می تواند پلی برای ایجاد ارتباط بین نخبگان کشور باشد، گفت: بسیج نخبگان حلقه اتصال نخبگان علمی با نظام است.
به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، سردار هامون محمدی، فرمانده سپاه قدس گیلان، امروز(22 آذر) در نشست اعضای نخبگان بسیجی جشنواره منطقه ایی شمال کشور با استاندار در سالن اجتماعات استانداری، گفت: یکی از رموز ماندگاری نظام، انجام امور همراه با تعهد و تخصص است.

وی ادامه داد: متاسفانه امروزه سکوهای علمی دنیا در اختیار کسانی است که استفاده درست و بهینه ایی از آن نداشته و برای مقاصد سیاسی خود از آن بهره می برند.

سردار محمدی با اشاره به پیشرفت روز افزون جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب، تصریح کرد: ما در طول سی و سه سال از گذشت انقلاب به جهانیان ثابت کردیم که می توان هم در برابر ظلم و استکبار ایستاد و هم به پیشرفت و توسعه دست یافت.

وی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران همواره دارای تعاملات توأمان منطقه ایی، فرا منطقه ایی و برون مرزی بوده و جایگاه امروز کشور در عرصه بین المللی بسیار بالا است.

فرمانده سپاه قدس گیلان، موفقیت های علمی کشور را مدیون شهدای هسته ایی و نخبگان دانست و اذعان داشت: شهدای هسته ایی ما خود را فدای نظام کردند در حالیکه می توانستند علم خود را به گزاف به کشورهای بیگانه بفروشند و این نشان از غیرت دینی و همیت ایرانی آنان است.

وی بسیج را حلقه اتصال نخبگان علمی با نظام دانست و بیان کرد: بسیج می تواند پلی برای ایجاد ارتباط بین نخبگان کشور باشد.

سردار محمدی شناسایی و ایجاد بسترهای کاری برای فعالیت نخبگان را از وظایف اصلی بسیج دانست و اذعان داشت: باید فضای جامعه را به گونه ایی فراهم کنیم تا تمامی نخبگان کشور به نخبگان بسیجی تبدیل شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: گیلان از نخستین استان های کشور در ساماندهی نخبگان بسیجی بود و در این زمینه نیز تا کنون موفق بوده است.

سردار محمدی با بیان اینکه ساماندهی نخبگان بسیجی گیلان به عنوان یک الگو در کشور تعمیم داده شد، افزود: افرادی که در این مسیر به جامعه نخبگان کشور معرفی می شوند می توانند با ورود به عرصه های علمی بسیار موفق عمل کنند.

وی با اشاره به موفقیت های بسیجیان گیلان در همه ابعاد، بیان کرد: بسیج گیلان در بسیاری از ابعاد مانند راهیان نور، بسیج جامعه پزشکی، علمی و پژوهشی و .. در جایگاه رتبه های برتر کشوری قرار دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های بسیجیان استان در همه عرصه ها، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات استان با استفاده از نیروی بسیج قابل حل است.

وی در پایان از همه مسئولان استانی خواست به نخبگان بسیجی اعتماد کرده و از راهکارهای پیشنهادی این افراد برای رفع مشکلات استان بهره برند.

گفتنی است، جلسه دیدار نخبگان بسیجی استان با استاندار در آستانه برگزاری نخستین همایش منطقه ایی فرصت ها و چالش ها در تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و معرفی الگوهای برتر تولید ملی و همچنین نخستین جشنواره منطقه ایی نخبگان اندیش ورزان بسیجی و نمایشگاه جهادگران علم و فن آوری بسیج در شمال کشور برگزار شد. این جشنواره 28 و 29 آذر با حضور استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، قزوین، زنجان، مازندران و گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار می شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد