صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






كاروان های ورزشی گیلان آماده عازم به مرقد مطهر حضرت امام؛ ره

مدیركل ورزش و جوانان گیلان گفت: كاروان های ورزشی این عازم مرقد مطهر حضرت امام می شوند. ‘محمد بابایی’ روز دوشنبه در جلسه ستاد سالگرد ارتحال امام (ره) با اشاره به برنامه‌های اداره كل ورزش و جوانان گیلان در این ایام اظهار كرد: با توجه به اعزام كاروان های ورزشی به مراسم سالگرد حضرت امام […]

کد خبر : 2642 | 6:44 ق.ظ | ۳۱ اردیبهشت , ۱۳۹۲

بابایی محمد

مدیركل ورزش و جوانان گیلان گفت: كاروان های ورزشی این عازم مرقد مطهر حضرت امام می شوند.

‘محمد بابایی’ روز دوشنبه در جلسه ستاد سالگرد ارتحال امام (ره) با اشاره به برنامه‌های اداره كل ورزش و جوانان گیلان در این ایام اظهار كرد: با توجه به اعزام كاروان های ورزشی به مراسم سالگرد حضرت امام (ره)، تمام مسابقه‌های ورزشی در ایام سالگرد امام و 15 خرداد در استان گیلان تعطیل است.

وی به اعزام كاروان پیاده ورزشكاران گیلانی به مرقد امام (ره) اشاره كرد و افزود: كاروان سواره ورزشكاران گیلانی با همكاری بسیج ورزشكاران و پایگاه بسیج اداره كل ورزش و جوانان گیلان اعزام خواهد شد.

وی بیان كرد: همچنین دوندگان گیلانی مسیر رشت تا مرقد امام (ره) را طی خواهند كرد و دوچرخه ‌سواران گیلانی نیز برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) از رشت تا مرقد مطهر را ركاب می‌زنند.

مدیركل ورزش و جوانان گیلان برگزاری نمایشگاه عكس به مناسبت ارتحال امام (ره) را از جمله دیگر برنامه‌های این اداره كل عنوان كرد و افزود: مراسم ویژه ارتحال امام (ره) در مسجد حضرت امام علی (ع) در ورزشگاه شهید عضدی رشت نیز برگزار خواهد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد