صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون مردمی بودن آن است

نصرت الله لطفی با اشاره به این که نظام جمهوری اسلامی در سخت ترین شرایط، توانسته با اتکاء به مردم روی پای خود بایستد و توطئه های دشمنان را خنثی کند، خاطرنشان کرد: دلیل استحکام و قدرت نظام جمهوری اسلامی مردمی بودن آن است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نشست صمیمانه […]

کد خبر : 26506 | 8:40 ق.ظ | ۲۶ مرداد , ۱۳۹۶

نصرت الله لطفی با اشاره به این که نظام جمهوری اسلامی در سخت ترین شرایط، توانسته با اتکاء به مردم روی پای خود بایستد و توطئه های دشمنان را خنثی کند، خاطرنشان کرد: دلیل استحکام و قدرت نظام جمهوری اسلامی مردمی بودن آن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نشست صمیمانه کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت سی و هفتمین سالگرد تاسیس این نهاد با حضور قائم مقام و همکاران برگزار شد که در ابتدای این نشست، فیلمی از شهید محسن حججی که به دست تروریست های داعش به شهادت رسید و همچنین سایر شهدای مدافع حرم پخش شد.

نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تشکر از تهیه این کلیپ تاثیرگذار گفت: شهید حججی کار بسیار عظیمی انجام داد و شهادت وی که با نهایت شهامت و اقتدار همراه بود، صلابت ایران و ایرانی را به نمایش گذاشت.

لطفی در ادامه خاطرنشان کرد: سالگرد تأسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، فرصت مناسبی برای آسیب شناسی کارکردها و ارزیابی تناسب عملکرد شورا با مسئولیت ها و وظایف خطیری است که برعهده دارد.

وی اضافه کرد: بهترین کاری که در سالگرد تأسیس هر نهادی می توان انجام داد، شناخت نقاط قوت و ضعف است که می توان از آن درس گرفت و برای بهبود عملکرد از آن استفاده کرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی با امکانات حداقلی است تاکید کرد: اگر خوب تحلیل و بررسی شود، این نهاد و کارکنان آن، مسئولیتی بسیار بزرگ، نقش آفرین و تاثیرگذار برعهده دارند.

اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون مردمی بودن آن است

نصرت الله لطفی در ادامه سخنانش با اشاره به این که نظام جمهوری اسلامی در سخت ترین شرایط، توانسته با اتکاء به مردم روی پای خود بایستد و توطئه های دشمنان را خنثی کند، خاطرنشان کرد: دلیل استحکام و قدرت نظام جمهوری اسلامی مردمی بودن آن است.

وی اضافه کرد: یکی از بارزترین ویژگی های نظام حاکم بر کشور، مردمی بودن آن است. اگر تاریخ را مطالعه کنیم، آنچه همه توطئه ها را تاکنون خنثی کرده همین حضور در صحنه و حمایت مردم از انقلاب است.

لطفی ادامه داد: اگر بررسی کنیم، در مقایسه با سایر انقلاب ها، دشمن  خشن ترین برخوردها را علیه انقلاب اسلامی ایران، انجام داده و در سالهای نخست انقلاب و در جریان جنگ تحمیلی، شرق و غرب دست به دست هم دادند و  از مخالفان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی حمایت کردند.

وی با اشاره به دشواری ها و بحران های سالهای نخست پیروزی انقلاب گفت: ما در جنگ تحمیلی و همچنین در داخل کشور، سختی های زیادی را تجربه کردیم ولی نظام توانست روی پای خود بایستد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: در فاصله زمانی بسیار کوتاه از پیروزی انقلاب در سال ۱۳۶۰، بحث عدم کفایت سیاسی رئیس جمهور وقت مطرح می شود، از طرفی منافقین با ۱۷ هزار نیروی عضو، برعلیه نظام و مردم فعال می شوند و اعلام جنگ مسلحانه می کنند. در آن شرایط دشوار که پنج استان کشور درگیر جنگ است و تعدای از شهرها مثل خرمشهر، مهران ، دهلران و قصر شیرین  به اشغال درآمده و دشمن تا پشت مزرهای شهرهای مهمی مثل اهواز نفوذ کرده است، حادثه هفتم تیر، اتفاق می افتد و مجلس قانونگذاری در آستانه انحلال قرار می گیرد. با فاصله بسیار اندک، یعنی در هشتم شهریور همان سال، نخست وزیر و رئیس جمهور با هم در یک عملیات تروریستی توسط منافقین به شهادت می رسند، ولی نظام همچنان پابرجا می ماند. دلیل این استحکام و ماندگاری نظام، حمایت و حضور مردم در صحنه بود که در کنار الطاف و عنایت الهی توانست نظام را حفظ کند و  شکست ناپذیر سازد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زمینه ساز خلق حماسه، تجلی حضور و نمایش مردمی بودن نظام است

نصرت الله لطفی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز هم شرایط همین گونه است و انواع توطئه ها به نوعی دیگر وجود دارد اما هر نظامی که متکی بر مردم باشد، شکست ناپذیر است و هیچ قدرتی نمی تواند آن را شکست دهد.

وی یادآور شد: بخش عمده این ماموریت مهم، یعنی نمایش قدرت و حضور مردم در عرصه های مختلف، بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مرکز و استان های کشور است.

این مقام مسئول اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حقیقت،  زمینه ساز خلق حماسه، تجلی حضور و نمایش قدرت مردمی نظام است. مردمی بصیر، فهیم و مومن که حامی اصلی نظام هستند و هر کاری که انجام می شود، به واسطه ی مردم است و این مردم انقلابی ایران هستند که به موقع به صحنه می آیند و هر ساله حماسه ای می آفرینند که همه را در بهت و حیرت فرو می برد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ اتاق فکر در آمریکا برای توطئه چینی و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه ریزی می کنند و فتنه هایی مثل ۸۸ را طراحی می کنند گفت: همه این طراحی ها و برنامه ریزی ها با یک حماسه ملی مثل نهم دی و با حضور انقلابی مردم، به یکباره خنثی و نابود می شود.

لطفی افزود: طبق اسناد موجود حداقل ۱۰ سال برای فتنه ۸۸ در خارج از کشور، برنامه ریزی شده بود که با یک حرکت انقلابی و حماسه بی بدیل مردم خنثی شد.

وی همچنین اظهار داشت: خدمتگزاری برای زمینه سازی حضور مردم بصیر و مومن در صحنه، از وظایف و افتخارات شورا است که به موقع و به هنگام، تصمیم بگیرند و نیاز را تشخیص دهند و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، لحظه شناس باشند و با فراخوان به موقع، مردم شیفته اهل بیت و عاشق انقلاب را وارد صحنه کنند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه با بیان این مطلب که اولین و اساسی ترین نیاز یک نهاد انقلابی، بهره مندی از کارکنان معتقد و انقلابی است گفت:  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نهادی است که رابطه تنگاتنگ با شعارهای انقلاب، حفظ آرمان های  نظام و زنده نگه داشتن ارزشهای آن دارد و همانطور که آیت الله جنتی به عنوان بالاترین مقام این شورا تاکید فرمودند: باید به معنای واقعی کلمه انقلابی باشد.

نصرت الله لطفی در پایان سخنانش به کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توصیه کرد، با روحیه و نگاه انقلابی فعالیت کنند، صمیمیت، مودت و دوستی را در محیط کار نهادینه کنند و قدرت تحلیل خود را از مسائل بالا برده و از سطحی نگری پرهیز نمایند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد