صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انحراف سیاسی زاویه داشتن از رهبر معظم انقلاب است

امام جمعه موقت تهران بابیان اینکه در برابر وسوسه‌های خناث نباید کوتاه بیاییم گفت: انحراف سیاسی زاویه داشتن از رهبری است هر کسی که از ولایت خود دفاع نکند مذموم است. آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران امروز (۲۵ مرداد) در همایش یکروزه صیانت از روحانیت و حوزه‌های علمیه در مجتمع شهید […]

کد خبر : 26508 | 8:45 ق.ظ | ۲۶ مرداد , ۱۳۹۶

امام جمعه موقت تهران بابیان اینکه در برابر وسوسه‌های خناث نباید کوتاه بیاییم گفت: انحراف سیاسی زاویه داشتن از رهبری است هر کسی که از ولایت خود دفاع نکند مذموم است.

آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران امروز (۲۵ مرداد) در همایش یکروزه صیانت از روحانیت و حوزه‌های علمیه در مجتمع شهید مطهری انزلی با بیان اینکه روحانیت شناسنامه دین است گفت: روحانیت نباید با رفتارشان موجب خدشه‌دار شدن این شناسنامه شوند.

وی با بیان اینکه باید مراقب اعمال و رفتار خود باشیم تصریح کرد: درس اخلاق و هدفمند بودن آن برای آسیب زدایی از روحانیت یک ضرورت است.

آیت الله خاتمی اخلاق را ضرورتی مهم برای توسعه انسانیت و جامعه دانست و افزود: مدیران مدارس برخوردشان با درس اخلاق یک درس جنبی حاشیه ایی نباشد.

وی با بیان اینکه درس اخلاق باید هدفمند باشد تا جذابیت داشته باشد اظهار کرد: باید آسیب‌ها شناسایی و این آسیب‌ها در سلسله همایش‌هایی به ویژه در مدارس علمیه تبیین شود.

امام جمعه موقت تهران خواستار نظارت مدیران حوزه‌های علمیه بر زیرمجموعه طلاب شد و گفت: تمام اخلاق و رفتار طلبه‌ها باید مورد نظارت باشد در غیر اینصورت سم است.

وی تاکید کرد: نباید طلبه‌ها را در مدارس علمیه رها کنیم اگر مدیر مدرسه علمیه‌ای نمی تواند بر زیرمجموعه خود نظارت کند استعفا دهد تا نسل طلبه‌ایی سالم رشد یابد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید در عرصه اخلاق همگان احساس مسئولیت کنند تصریح کرد: باید نکته‌های اخلاقی بازگو شود تا در جامعه تبیین شود.

وی با بیان اینکه انحراف اخلاقی ضربه مهلکی بر روحانیت است اذعان کرد: مردم از روحانیت توقع ندارند که رفتاری خلاف اخلاق انجام دهند.

آیت الله خاتمی انحراف سیاسی را عامل مهم دیگر دانست و گفت: انحراف سیاسی زاویه داشتن از رهبری است هر کسی که از ولایت خود دفاع نکند مذمون است.

وی با تاکید بر اینکه با وجود بسیاری ناملایمات اما باید کلان نگر باشیم تصریح کرد: بی‌حجابی ها، بدحجابی‌ها، اختلاس‌ها در کشور وجود دارد اما باید کلان نگر باشیم اگر حکومت دینی نباشد چه می‌شود؟ این انحراف سیاسی است.

امام جمعه موقت تهران بابیان اینکه در برابر وسوسه‌های خناث نباید کوتاه بیاییم تصریح کرد: باید همراهی عملی با ولایت داشته باشیم نه شعاری، پشتیبان ولایت باشیم و مطابق با فرموده‌های ایشان حرکت کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت مطالعه و به روز بودن روحانیت اذعان کرد: روحانیت باید اهل مطالعه باشند و اگر می‌خواهند جوانان را به مساجد و پای منبرها بکشانند باید مطالعه داشته باشند. شبستان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد