صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اجرای بالغ بر ۶۰۰ برنامه بمناسبت هفته دفاع مقدس در گیلان

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: بالغ بر ۶۰۰ برنامه بمناسبت هفته دفاع مقدس در سراسر استان برگزار می‌شود. سرهنگ عباس بایرامی، در جمع اصحاب رسانه استان من «انقلابی‌ام» را شعار هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: بالغ بر ۶۰۰ برنامه بمناسبت هفته دفاع مقدس در سراسر استان برگزار می‌شود. وی بر ضرورت اجرای […]

کد خبر : 26718 | 12:23 ب.ظ | ۲۳ شهریور , ۱۳۹۶

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: بالغ بر ۶۰۰ برنامه بمناسبت هفته دفاع مقدس در سراسر استان برگزار می‌شود.

سرهنگ عباس بایرامی، در جمع اصحاب رسانه استان من «انقلابی‌ام» را شعار هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: بالغ بر ۶۰۰ برنامه بمناسبت هفته دفاع مقدس در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت اجرای برنامه‌های دفاع مقدس در محله‌ها و پایگاه‌ها تاکید کرد و افزود: توسعه فرهنگ دفاع، با برنامه‌هایی که مانند دفاع مقدس از جوشش مردمی در محله‌ها و مساجد شکل گرفت، باید از کوی و برزن و محلات باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان «معنویت، اقتدار نیروهای مسلح، وحدت ملی و سلامت» را شعار نخستین روز هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح، دیدار مشترک فرماندهان عالی نظامی با خانواده شهدا و ایثارگران، اجرای نمایش فرهنگی ستارگان درخشان ۳، افتتاح نمایشگاه‌های دفاع مقدس از برنامه‌های این روز است.

بایرامی «علم و فناوری، جوانان و سربازان»، «ولایتمداری، همبستگی ملی، دفاع همه جانبه» را از شعارهای روزهای دوم و سوم هفته دفاع مقدس دانست و افزود: نواختن زنگ ایثار و مقاومت، جشنواره روز سرباز، ارائه خدمات سرپایی و ویزیت رایگان و دیدار یگان‌های نیروهای مسلح با نمانیده ولی فقیه در استان، نشست تخصصی خانه نخبگان از برنامه‌های این دور روز است.

وی «اقتصاد مقاومتی، خودباوری، پشتیبانی مردمی و اصناف» و «بصیرت افزایی، دشمن شناسی، بیداری اسلامی و استکبارستیزی» را از شعارهای چهارمین و پنجمین روز هفته دفاع مقدس بیان کرد و گفت: افتتاح ۱۸ واحد عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی، افتتاح ۱۶۰ واحد مسکونی محرومین، همایش اصناف و دفاع مقدس، اعزام طلاب رزمنده به مدارس، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج و … از برنامه‌های روزهای چهارم و پنجم است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان «رزمندگان، پیشکسوتان و زنان؛ اسوه های صبر و مقاومت»  و «شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران» را شعار ششمین و هفتمیت روز از هفته دفاع مقدس برشمرد و خاطرنشان کرد: برپایی بیمارستان صحرایی در بخش اطاقور لنگرود، یادواره شهدای حفاظت اطلاعات تحت عنوان «عرشیان بی نشان» در رشت، مراسم بزرگداشت عملیات ثامن الائمه(ع) و شکست حصر آبادان در شفت و یادواره ۳۳ شهیده زن استان گیلان در پره سر، غبار روبی، عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدا در گلزارهای شهدای سراسر استان، برنامه مشق ایثار و کربلا در گلزار شهدای رشت از برنامه‌های این دو روز است.

بایرامی «فرماندهان، عزتمداران و حماسه آفرینان» را از عناوین آخرین روز هفته دفاع مقدس خواند و گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس ویژه سالروز شهادت شهیدان فکوری، فلاحی، نامجوی، کلاهدوز و جهان آرا پایان بخش برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گیلان است./ ایسنا






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد