صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مدعیان حقوق بشر در برابر کشتار عظیم میانمار سکوت کرده‌اند

امام جمعه رضوانشهر گفت: کجایند کسانی که دم از حقوق بشر می زنند ولی در مقابل کشتار عظیم مسلمانان در میانمار سکوت کرده اند. حجت الاسلام لطف الله عبداللهی در  نماز جمعه رضوانشهر اظهار داشت: قلب نازنین ولیعصر(عج) را با تقوا می توان خشنود کرد، حضرت رسول(ص) در زمانیکه حتی فرزند خودش بدنیا نیامده بود […]

کد خبر : 26742 | 9:35 ق.ظ | ۲۵ شهریور , ۱۳۹۶

امام جمعه رضوانشهر گفت: کجایند کسانی که دم از حقوق بشر می زنند ولی در مقابل کشتار عظیم مسلمانان در میانمار سکوت کرده اند.

حجت الاسلام لطف الله عبداللهی در  نماز جمعه رضوانشهر اظهار داشت: قلب نازنین ولیعصر(عج) را با تقوا می توان خشنود کرد، حضرت رسول(ص) در زمانیکه حتی فرزند خودش بدنیا نیامده بود در این آرزو بود که ای کاش خدا به من عمر می داد تا زمانی مهدی(عج) را درک می کردم. فی الواقع نبی مکرم اسلام در حال بسترسازی و آماده سازی  امت اسلامی بود.

وی ادامه داد: حضرت علی (ع) نیز می فرماید مشتاق دیدار مهدی موعود (عج) هستم و ایشان هم در حال آماده سازی جامعه زمان خودشان و آیندگان نسبت به این موضوع هستند.

عبداللهی با ذکر این نکته که فقط با تقوا می شود پیشرفت کرد گفت: حضرت ولیعصر (عج) خودشان بیان کرده اند که ما شما را فراموش نکرده ایم و در حال پیگیری احوالتان هستیم، پس باید حواسمان جمع باشد و قدر خودمان را بدانیم و این موضوع به جز با تقوا امکان پذیر نیست.

امام جمعه رضوانشهر در ادامه خطبه نماز جمعه گفت: امروز، روز مباهله پیغمبر با نصاری است، پیغمبر در سال ۱۰ هجری عده ای را در راستای رسالت خود برای تبلیغ به نجران می فرستد که نصاری آن منطقه قانع نمی شوند و پیغمبر باالاجبار آخرین راه یعنی مباهله را انتخاب می کند.

وی ادامه داد: مباهله برای احقاق حق است و پیغمبر برا ی اثبات حق با هیئتی عجیب یعنی خانواده خودش برای مباهله می رود که وقتی بزرگان مسیحی می بینند که پیغمبر با نزدیک ترین اشخاص یعنی خانواده خود به مباهله می آید تسلیم می شود.

عبداللهی با ذکر این نکته که در حال بازگشایی مدارس و حوزه علمیه هستیم گفت: رهبری در هفته گذشته بیاناتی در ارتباط با وظایف علما و طلاب داشتند

وی در ادامه گفت: عالمان و طلاب برای هدایت فرهنگی و سیاسی باید وارد عرصه شوند و عالم باید در این راستا نفس خودش مهذب کند که اگر این کار انجام نشود باعث گمراهی جامعه می شود.

امام جمعه رضوانشهر اظهار داشت: طرح حال حاضر دشمنان دین گریزی جوانان و بیرون آوردن آنان از مساجد می باشد که طلاب و عالمان و امامان جمعه و جماعت مانع از این کار شوند و با اخلاق و رفتار خوب و مناسب خود جوانان را جذب مساجد کنند.

عبداللهی با ذکر این نکته که هفته خانواده را پیش رو داریم بیان کرد: زن سیده و ریحانه خانه است، ارزش زن در غرب از یک انسان دارای نقش و فعال در اجتماع به یک ابزار تجاری و جنسی تقلیل داده شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: جهان در حال حاضر از لحاظ تکنولوژی و بسیاری از علوم کشف شده پیشرفت کرده ولی از اخلاق عقب گرد داشته است. در حال حاضر ماهواره ها و فضای مجازی در حال ترویج فرهنگ غربی هستند که باعث شده است از هر ۶ ازدواجی که در جامعه رخ می دهد ۴ ازدواج به جدایی می گرود.

عبداللهی با ذکر این نکته که از فرهنگ و مکتب اسلامی و نبوی دور شده ایم گفت: قرآن سبک زندگی اسلامی را تعریف کرده و نمونه آن حضرت علی (ع) و فاطمه (س) است و نمونه سبک زندگی ابتذال را نیز معرفی کرده که نمونه آن نیز بیان داشته که ابولهب و زنش می باشد که باید در راه سبک زندگی اسلامی قدم گذاشت.

عبداللهی در ارتباط با ماجراجویی آمریکا در منطقه اظهار کرد: استکبار در جهان هر بار به یک بهانه ای جهان را به بلوا کشیده، وی ادامه داد: آمریکا در ۱۳۰ کشور حضور نظامی داشته و ۷۰۰ پایگاه نظامی در جهان دارد و به تنهایی ۴۶ درصد هزینه نظامی جهان را دارد و اینها را جز برای آقایی کردن بر جهان نمی خواهد.

وی افزود: صهیونیزم جهانی کشور ها را و قدرت را قبضه کرده و تنها ۳ میلیون نفر بر جهان مسلط شده اند که تمام کارخانه های مادر تسلیحاتی، هالیود و شرکت های بزرگ جهان در دست آن هاست که اسلام با ظرافت و با وحدت در حال ایستادگی در مقابل تمام استکبار است که نمونه آن ایران اسلامی است که با استفاده از قدرت نخبگانی خود توانسته به قدرت موشکی دست یابد و حزب الله لبنان نمونه بسیار کوچک تر که با تعداد بسیار کم خود توانسته در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کند.

در پایان امام جمعه رضوانشهر به فجایع میانمار پرداخت و گفت: کجایند کسانی که دم از حقوق بشر می زنند ولی در مقابل کشتار عظیم مسلمانان در میانمار سکوت کرده اند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد