صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پاسخ محکم ملت به یاوه‌گویی‌های ترامپ در یوم الله ۱۳ آبان داده می‌شود

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به در پیش بودن یوم‌الله ۱۳ آبان، ملت ایران بار دیگر خشم و نفرت خود از استکبار را به نمایش خواهند گذاشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نصرت‌الله لطفی در جلسه ستاد هماهنگی یوم‌الله ۱۳ آبان که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات […]

کد خبر : 26981 | 11:13 ق.ظ | ۲۵ مهر , ۱۳۹۶

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به در پیش بودن یوم‌الله ۱۳ آبان، ملت ایران بار دیگر خشم و نفرت خود از استکبار را به نمایش خواهند گذاشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نصرت‌الله لطفی در جلسه ستاد هماهنگی یوم‌الله ۱۳ آبان که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برگزار شد،با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های روز ۱۳ آبان اظهار داشت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار و یک باور دینی و اعتقادی در بین مردم است و پیام روشنی برای آحاد مردم دارد.

وی با بیان اینکه یوم‌الله ۱۳ آبان متعلق به هیچ جریان و قشر خاصی نیست، افزود: طبق فرمایشات امام راحل هدف بعثت انبیا مبارزه با استکبار بوده و امروز مصداق بارز استکبار در جهان آمریکا به شمار می‌رود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: مردمی بودن و اسلامی بودن در کنار استکبارستیزی سه شاخصه مهم نظام اسلامی بوده است و اگر کسی آمریکا را استکبار نداند هیچ‌کدام از ارکان دین‌داری، پیروی از خط امام و آرمان‌های انقلاب را نداشته و از آن پیروی نکرده است.

وی با اشاره به سخنان اخیر رئیس‌جمهور آمریکا درباره ایران ابراز کرد: اظهارات سخیف و همراه با خصم ترامپ علیه کلیات نظام به نحوی بود که حتی قبول نداشتگان انقلاب را هم به واکنش وا داشت تا آن‌ها نیز این سخنان را اهانت‌آمیز بدانند.

نصرت الله لطفی با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور آمریکا نیازمند مشتی آهنین است، ادامه داد: با توجه به در پیش بودن یوم‌الله ۱۳ آبان شورای هماهنگی کشور تصمیم گرفته با تمرکز و اقدامات میدانی موجی از خشم برای یاوه‌گویی‌های سران آمریکا مهیا کند تا ملت ایران بار دیگر خشم و نفرت خود از استکبار را به نمایش بگذارند.

وی سپاه را حامی کشور دانست و گفت: همان‌گونه که امام راحل، حفظ نظام را در گروی وجود سپاه دانسته‌اند ما هم در کنار حمایت، خود را سپاهی می‌دانیم و در روز ۱۳ آبان قطعاً پاسخ این اقدامات را خواهیم داد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد