صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در ۵۱ نقطه گیلان/ مردم با حضور پرشور در راهپیمایی، پاسخ عهدشکنی ها و یاوه گویی ها را خواهند داد

سومین نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» استان گیلان شنبه ششم آبان در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست با بیان اینکه یوم الله ۱۳ آبان یادآور سه رخداد تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، گفت: سه […]

کد خبر : 27041 | 3:09 ب.ظ | ۶ آبان , ۱۳۹۶

سومین نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» استان گیلان شنبه ششم آبان در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست با بیان اینکه یوم الله ۱۳ آبان یادآور سه رخداد تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، گفت: سه رخداد تبعید معمار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۴۳، شهادت جمعی از دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ که در سه مقطع از تاریخ واقع شده، سبب شد تا مجلس سوم در یک اقدام انقلابی این روز را با نام «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری کند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری افزود: تاکید ستاد مرکزی بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی این است که روز ۱۳ آبان با عنوان روز دانش آموز معرفی نشود و باید این روز را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی معرفی کرد.

وی با بیان اینکه شاکله انقلاب اسلامی استکبارستیزی است، تصریح کرد: هویت انقلاب اسلامی با استکبارستیزی شکل گرفته است. در فرهنگ قرآنی ما نیز عبادت و بندگی خداوند همراه با ایستادگی در برابر طاغوت آمده است؛ یعنی اگر انسان بخواهد عبادت و بندگی خدا را به جای بیاورد باید با طاغوت زمان خود نیز بجنگد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اضافه کرد: تردیدی نیست امروز شیطان بزرگ و طاغوت زمان ما استکبار جهانی و در راس آن آمریکای دژخیم و خونخوار و اسرائیل غاصب هستند.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری محوری ترین شعار مردم ایران را شعار «مرگ بر آمریکا» دانست و گفت: وقتی به سخنان معمار کبیر انقلاب اسلامی دقت می کنیم درمی یابیم که حضرت امام(ره) از آمریکا تعبیر به شیطان بزرگ کرده و همواره هوشیاری، آگاهی و بیدارباش نسبت به آمریکای جنایتکار را گوشزد نموده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در پیام سال ۶۲ خود به حجاج خانه خدا، فریاد برائت از مشرکان در مراسم حج را یک فریاد سیاسی – عبادی دانستند، عنوان کرد: امام راحل فرمود «از خدا می خواهیم که این قدرت را به ما ارزانی دارد که نه تنها از کعبه مسلمین که از کلیساهای جهان نیز ناقوس «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر شوروی» را به صدا درآوریم». در واقع بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی اعتقاد داشتند که باید بر سر آمریکا فریاد «مرگ بر آمریکا» بکشیم، زیرا همین شعار برای آن کشور مرگ خواهد آورد.

وی با بیان اینکه خطر آمریکا در دیدگاه امام به حدی است که کوچک ترین غفلت در مقابل آن منجر به نابودی می شود، خاطرنشان کرد: مردم مسلمان ایران در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پاسخ یاوه گویی های اخیر ترامپ را با شعار «مرگ بر آمریکا» خواهند داد. بی تردید فریاد «مرگ بر آمریکا»ی زائران ابا عبدالله الحسین(ع) در مسیر پیاده روی اربعین حسینی طنین انداز خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان «۱۳ آبان؛ نماد غیرت انقلابی» را شعار سال جاری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دانست و خاطرنشان کرد: این شعار برگرفته از سخن مقام معظم رهبری است که فرمودند «۱۳ آبان روز تجلی دوباره آزادگی، شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ماست».

حجت الاسلام والمسلمین اشجری از برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در ۵۱ نقطه گیلان خبر داد و گفت: این مراسم در رشت راس ساعت ۹:۳۰ از سه مبدا میدان پاسداران، میدان شهید انصاری و ورزشگاه شهید عضدی آغاز خواهد شد.

وی همچنین از پوشش زنده خبری و تصویری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان توسط صدا و سیمای مرکز استان خبر داد و یادآور شد: مردم استان گیلان در همه مناسبت های انقلاب اسلامی خوش درخشیده‌اند و تردیدی نداریم که این‌بار نیز با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پاسخ عهدشکنی ها و یاوه گویی های دشمنان را خواهند داد و بار دیگر برگ زرینی به دفتر افتخارات این استان اضافه خواهند کرد و برگ زرین دیگری به دفتر افتخارات استان گیلان خواهند افزود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد