صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در مسجد شهید حبیب زاده رشت + تصاویر

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ملت پیشرفت، عزت، برطرف شدن مشکلات معیشتی و مقاومت در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌خواهد. آیت‌الله عباس کعبی، 11 خرداد در مسجد شهید حبیب‌زاده شهر رشت با بیان اینکه اساس اصلاح جهان با قیام برای خدا است اظهار کرد: فساد در جهان ناشی از قیام برای منافع […]

کد خبر : 2841 | 11:21 ق.ظ | ۱۲ خرداد , ۱۳۹۲

SONY DSC

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ملت پیشرفت، عزت، برطرف شدن مشکلات معیشتی و مقاومت در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌خواهد.

آیت‌الله عباس کعبی، 11 خرداد در مسجد شهید حبیب‌زاده شهر رشت با بیان اینکه اساس اصلاح جهان با قیام برای خدا است اظهار کرد: فساد در جهان ناشی از قیام برای منافع شخصی است.

وی به ویژگی‌های امام (ره) اشاره کرد و افزود: امام (ره) دو عنصر دین و توجه به مردم را به صحنه کشاند و بین دین و مردم پیوند زد و توانست ظرفیت ملت ایران در مقیاس جهانی را احیا کند.

کعبی بلوک اسلام ناب محمدی (ص) به رهبری ایران را در مقابل بلوک نظام استکبار در جهان دانست و تصریح کرد: حفظ میراث امام (ره) و شهدا از وظایف ما است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انقلاب امام (ره) شیعه را جهانی کرد، گفت: حفظ میراث امام (ره) در پرتو توجه به جایگاه ولی فقیه و هدایت‌های ولایت میسر می‌شود.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری سکان فقاهت، ولایت و عدالت را پس از امام (ره) به عهده گرفته است.

کعبی به زنده نگه‌داشتن نام امام (ره) در جهان توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی بدون امام (ره) در جهان شناخته شده نیست.

*دشمن‌شناسی عامل تداوم نهضت امام (ره) است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ایمان دینی، رهبری شایسته الهی بر پایه ولایت فقیه، حضور مردم در صحنه، عزم و اراده ملت به ایستادگی و مقاومت برای ادامه راه و دشمن‌شناسی را از عوامل موفقیت امام (ره) و تداوم نهضت خمینی (ره) عنوان کرد.

وی با اشاره به شکست دشمنان در تمام توطئه‌ها علیه انقلاب اسلامی، بیان کرد: دشمنان پس از فتنه 88 به فکر نفوذ در حاکمیت افتادند تا ملت را خسته و فرسوده نشان دهند.

کعبی خلق حماسه سیاسی را خط مقام معظم رهبری در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال گزینه‌ای هستند تا خط سازش، تنش و پایان مقاومت ملت ایران را رقم بزند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه توجه به خط رهبری راهبرد دشمن را بر ملا و خنثی می‌کند، اظهار کرد: دشمن القا می‌کند انتخابات بین هشت نامزد است که مربوط به یک مجموعه و جناح هستند اما سلیقه‌های مختلف سیاسی در چارچوب نظام رقابت می‌کنند.

وی بر عدم حضور بسترسازان فتنه و انحراف در انتخابات تاکید کرد و افزود: دشمن تشویق به دادن رای سفید و ایجاد یاس و ناامیدی را دنبال می‌کند تا حماسه سیاسی محقق نشود.

کعبی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند رقابت بین نامزدهای ریاست جمهوری را درباره مسائل اقتصادی نشان دهد، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد بحث مقاومت و ایستادگی در مقابل آمریکا را کم اهمیت جلوه دهد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تحریم، سوء تدبیر، جنگ روانی، سیاه‌نمایی و بزرگ کردن مشکلات را از ترفندهای دشمن برشمرد و خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی راه برطرف کردن مشکلات اقتصادی است.

*ملت پیشرفت و مقاومت در مقابل آمریکا می‌خواهد

وی با تاکید براینکه ملت پیشرفت، عزت، برطرف شدن مشکلات معیشتی و مقاومت در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌خواهد، بیان کرد: مردم از گفتمان امام (ره) و رهبری حمایت می‌کنند.

کعبی اضافه کرد: ملت به دنبال شخصیتی صادق، صمیمی و دارای گروه اقتصادی قوی است زیرا با شعارهای شیک و سخنرانی نمی‌شود کشور را اداره کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مقاومت به معنای بی‌توجهی به اقتصاد نیست، یادآور شد: گفتمان امام (ره) و رهبری برای اداره کشور برنامه دارد.

وی آثار انتخابات ایران را در ابعاد ملی و بین‌المللی دانست و گفت: دولت بی‌حاشیه از شاخصه‌های کاندیدای اصلح است.

کعبی در پایان حضور تکلیف‌مدارانه در صحنه انتخابات بدون توجه به منافع شخصی، محلی، حزبی، جناحی و گروهی را واجب شرعی عنوان کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: پیشرفت در سایه عدالت، مقاومت و حفظ هویت انقلابی محقق می‌شود.

آیت‌الله عباس کعبی با اشاره به نسل سوم و چهارم انقلاب اظهار کرد: نسل کنونی با توجه به اینکه محضر امام راحل را درک نکردند و در دوران دفاع مقدس نبودند و ایثارگری‌ها و رشادت‌ها را از نزدیک ندیدند اما همان روحیه شهادت‌طلبی، حماسه و مقاومت را دارند.

کعبی امام (ره) را تاثیرگذارترین شخصیت روحانی در عصر غیبت در مقیاس جهانی عنوان کرد و افزود: امام (ره) نماد جاوید حقیقت اصیل دین اللهی و ذخیره بی‌پایان بسیج کردن ظرفیت دین در خدمت ملت است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه امام (ره) اسلام را زنده کرد، گفت: امام (ره) در عصر غیبت به اسلام حیات بخشید. دین حضرت محمد (ص) و اهل بیت (ع) امروز با نهضت امام (ره) دوباره در مقیاس جهانی در تاریخ نمایان شده است.

کعبی با بیان اینکه امام (ره) بر تمام مسلمانان جهان و امت اسلامی حق حیات دارد، تصریح کرد: امام (ره) احادیث پیامبر (ص) را عینیت بخشید.

عضو مجلس خبرگان رهبری روحانیت را پیوند دهنده دین و ملت خواند و بیان کرد: حیثیت روحانیت ناشی از احیای دین است.

وی روحانی را فردی معرفی کرد که خود را وقف دین کند و افزود: روحانیت دارای مربته بالای اجتماعی است.

کعبی با اشاره به اینکه روحانیون در پرتو حمل امانت اللهی و احیای امر دین رهبران اجتماعی مردم هستند، خاطرنشان کرد: روحانی به میزان پایبندی به دین جاودانه می‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعتبار روحانیت را ناشی از دین دانست و اظهار کرد: روحانیون در خدمت اسلام و ایران هستند و هر گونه حرکت برای جدایی روحانیت خیانت به کشور و اسلام است.

*اسلام منهای روحانیت انحراف است

وی اسلام منهای روحانیت را اسلام انحرافی و ذلت عنوان کرد و افزود: اسلام بدون پیشرفت، اسلام عقب‌ماندگی و ذلت است.

کعبی با بیان اینکه اسلام ناب از دل فقه بر می‌خیزد، تصریح کرد: پیشرفت بدون عدالت و توام با ظلم موجب وابستگی می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تحقق پیشرفت را در سایه عدالت، مقاومت و حفظ هویت انقلابی توصیف کرد و گفت: اسلام فقاهت اهل بیت (ع) از ویژگی‌های امام (ره) است.

وی معنویت بدون فقه را گمراهی، خرافه و افسانه نامید و بیان کرد: تاکید اسلام بر عدالت در تمام معنای آن است.

کعبی بر عملیاتی کردن عدالت در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: اسلام امام (ره)، اسلام محرومان و توده‌های مستضعف است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مقاومت در مقابل دشمنان اسلام و ایستادگی در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی را از ویژگی‌های اسلام امام (ره) برشمرد و خاطرنشان کرد: اسلام امام (ره)، اسلام عقلانیت و منطق است.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) اسلام ناب را به گونه‌ای مطرح کرد که با آن بتوان انقلاب کرده و دولت تشکیل داد، اظهار کرد: اسلام امام (ره) آمیختگی دین و سیاست است.

 DSC06114

DSC06121

DSC06190

DSC06309

DSC06204

DSC06192

5

DSC06274

DSC06257

DSC06207

DSC06220

DSC06211

DSC06290

DSC06316






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد