صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برنامه های فرهنگی سپاه قدس گیلان در سالگرد ارتحال حضرت امام

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس گیلان از اجرای برنامه های فرهنگی سپاه در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: گیلان در قالب کاروان سواره حدود هجده هزار سهمیه برای مراسم سالگرد امام(ره) دارد. سرهنگ رضایی پور معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان در گفتگو با خبر نگار ۸دی پیرامون اجرای […]

کد خبر : 2860 | 12:07 ب.ظ | ۱۰ خرداد , ۱۳۹۲

امام خمینی

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس گیلان از اجرای برنامه های فرهنگی سپاه در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: گیلان در قالب کاروان سواره حدود هجده هزار سهمیه برای مراسم سالگرد امام(ره) دارد.

سرهنگ رضایی پور معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان در گفتگو با خبر نگار ۸دی پیرامون اجرای برنامه های فرهنگی سپاه در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد: این معاونت بنا بر وظیفه ذاتی خود هر ساله در راستای بیانات و فرمایشات حضرت امام(ره) در سطح استان وظایفی دارد که  به نحو احسن اجرا خوهد کرد.

وی افزود: فضا سازی محیطی از جمله وظیفه های این نهاد در چنین ایامی است که در راستای این جریان چهل تابلو در سطح استان مزین به فضای این روز بزرگ خواهد شد که فضای شهر ها را معطر به عطر امام خواهد نمود.

سرهنگ رضایی نژاد خاطر نشان کرد: کاروان 450 نفره پیاده به مرقد امام از روز چهارم حرکت کرده و طی ده روز به مرقد امام خواهند رسید.

وی با بیان اینکه بزرگ ترین کاروان در سطح استانهای کشور از استان گیلان است گفت: اعزام کاروان سواره حرم را در دستور کار داریم که حدود هجده هزار نفر سهمیه برای استان وجود دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس گیلان افزود: یک نمایشگاه رهپویان امام و ولایت را در حرم مطهر راه اندازی خواهیم کرد که محتوای این نمایشگاه عبارت است از: عکاسخانه مجازی حرم ، کتاب و محصولات فرهنگی ، ایستگاه بلوتوث ، ایستگاه تومار نویسی  با عنوان ما تا آخر ایستاده ایم ، پخش کلیپ های انقلابی از بزرگان گیلان و…






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد