صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






کاروان پیاده زائران مرقد امام (ره) گیلان فردا به جماران می‌روند

مسئول کاروان پیاده زائران حرم امام خمینی(ره) گیلان گفت: کاروان پیاده زائران امام خمینی (ره) گیلان فردا به جماران می‌روند و 13 خرداد در حرم امام (ره) مستقر می‌شوند. محمود رمضانی‌پور در جریان اعزام کاروان پیاده عاشقان امام خمینی (ره) اظهار کرد: این کاروان در بیست و دومین سال متوالی برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال […]

کد خبر : 2871 | 9:28 ب.ظ | ۱۰ خرداد , ۱۳۹۲

کاروان پیاده

مسئول کاروان پیاده زائران حرم امام خمینی(ره) گیلان گفت: کاروان پیاده زائران امام خمینی (ره) گیلان فردا به جماران می‌روند و 13 خرداد در حرم امام (ره) مستقر می‌شوند.

محمود رمضانی‌پور در جریان اعزام کاروان پیاده عاشقان امام خمینی (ره) اظهار کرد: این کاروان در بیست و دومین سال متوالی برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) با حضور مردم گیلان عازم تهران می‌شود.

وی افزود: به نمایندگی از مردم ولایتمدار گیلان 500 زائر این استان از چهارم خرداد جاری راهپیمایی خود را به صورت پیاده آغاز کرده‌اند و قرار است روز 12 خرداد وارد تهران شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه 60 درصد شرکت کنندگان در این کاروان را جوانان تشکیل می‌دهند، گفت: گروه سنی شرکت کنندگان در کاروان از 16 تا حدود 80 سال است.

رمضانی‌پور به ابراز احساسات مردم در طول مسیر اشاره کرد و متذکر شد: مردم مومن و متدین شهرها و روستاهایی که تا کنون از آنها عبور کرده‌ایم با ابراز احساسات خود به بهترین نحو از ما استقبال و بدرقه کردند که لازم می‌دانیم شکرگزار این احساسات پاک آنها باشیم.

وی درباره برنامه‌های کاروان مذکور در طول مسیر، اذعان کرد: کاروان روز چهارم خرداد ماه از رشت حرکت کرده و قرار است پس از گذشتن از شهرهایی مانند رستم‌آباد، رودبار، جاده قدیم قزوین، شهر قزوین، آبیک، ساوجبلاغ، کمال‌شهر و کرج، روز 12 خرداد به تهران برسد.

به گفته مسئول کاروان پیاده زائران حرم امام خمینی (ره) گیلان، کاروان در تهران پس از حضور در مسجد بلال و اجرای برنامه‌های فرهنگی و استراحت به جماران می‌روند و روز 13 خرداد نیز در حرم مطهر امام خمینی(ره) مستقر می‌شوند تا در مراسم اصلی سالگرد ارتحال با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی شرکت کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد