صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری جشنواره قرآنی کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گیلان

جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: جشنواره قرآنی کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه مبارک فجر در دو بخش خواهران و برادران در استان گیلان برگزار می‌شود. به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام روح‌الله موسوی در نخستین جلسه راهبردی بیست و هفتمین جشنواره قرآنی کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه مبارک […]

کد خبر : 28725 | 10:08 ق.ظ | ۲۷ دی , ۱۳۹۶

جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: جشنواره قرآنی کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه مبارک فجر در دو بخش خواهران و برادران در استان گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام روح‌الله موسوی در نخستین جلسه راهبردی بیست و هفتمین جشنواره قرآنی کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه مبارک فجر استان گیلان اظهار داشت: دهه مبارک فجر فرصتی بزرگ برای تببین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف است.

جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با بیان اینکه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر برنامه‌ها و فعالیت‌های متعددی را دنبال می‌کند افزود: برگزاری جشنواره قرآنی یکی از فعالیت‌های گسترده این کمیته است.

با تاکید بر اینکه امسال ایران اسلامی در شرایطی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیرد که چشمان تمامی دشمنان نظام به این انقلاب معطوف است گفت: سی‌و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید پویاتر، شکوهمندتر و مردمی‌تر از ایام گذشته در کشور برگزار شود.

موسوی کمیته روستایی و عشایری را یکی از شاخص‌ترین و مهم‌ترین کمیته‌های ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه مبارک فجر به‌طور متوالی در سال‌های اخیر از کمیته‌های برجسته و اثرگذار این ستاد معرفی شده است.

جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین جشنواره ملی قرآنی کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه مبارک فجر اعلام کرد: این جشنواره در دو سطح خواهران و برادران برگزار می‌شود.

ویبا بیان اینکه مسابقات حوزه برادران در قالب بخش‌های قرائت، حفظ یک جزء، ۱۵جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: بیست و هفتمین جشنواره قرآنی کمیته روستایی و عشایری بخش خواهران در قالب حفظ یک جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء، حفظ کل و تفسیر برگزار می‌شود.

موسوی با تاکید بر اینکه همه ساله منتخبان استان‌ها در این مسابقات به صورت ملی و در یکی از استان‌های کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تصریح کرد: کمیته روستایی و عشایری استان گیلان در سال‌های اخیر همواره از برگزیدگان مسابقات تیمی و انفرادی این مسابقات در سطح کشور بوده است.

جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان اعضای کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه مبارک فجر گیلان را بالغ بر ۷۰ نفر عنوان کرد و افزود: تمامی اعضای این کمیته می‌توانند در شناسایی و معرفی متسابقان نقش پررنگی را ایفا کنند.

موسوی با اشاره به اینکه تمامی اعضای کمیته‌های ستاد دهه مبارک فجر در افزایش رشد سطوح قرآنی جامعه تاثیرگذار هستند خاطرنشان کرد: به‌منظور تکریم قرآن و مفاهیم قرآنی در سطوح استانی و ملی نیازمند همیاری و همکاری تمامی اعضای جامعه هستیم.

.

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد