صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دشمن از طریق جنگ نرم به دنبال تغییر اعتقادات جوانان ماست

امام‌جمعه موقت انزلی بابیان اینکه عمل نکردن آمریکا به وعده‌هایش نشان‌دهنده این است که کشور با تکیه‌بر بیگانگان به‌جایی نمی‌رسد گفت: این تحریم‌ها همیشه بوده و خواهد بود، باید با تکیه‌بر توان و ظرفیت جوانان و مردم ایران در بحث اقتصادی و معیشتی گام برداشت. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدصادق ایران عقیده در نماز عبای […]

کد خبر : 28763 | 8:47 ق.ظ | ۳۰ دی , ۱۳۹۶

امام‌جمعه موقت انزلی بابیان اینکه عمل نکردن آمریکا به وعده‌هایش نشان‌دهنده این است که کشور با تکیه‌بر بیگانگان به‌جایی نمی‌رسد گفت: این تحریم‌ها همیشه بوده و خواهد بود، باید با تکیه‌بر توان و ظرفیت جوانان و مردم ایران در بحث اقتصادی و معیشتی گام برداشت.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدصادق ایران عقیده در نماز عبای سیاسی جمعه این هفته انزلی با اشاره به از دست دادن چند تن از جوانان این شهرستان در حادثه اخیر نفت‌کش سانچی اظهار کرد: متأسفانه در این حادثه ما چند تن از همشهریان عزیزمان را از دست دادیم مسئولان باید با پیگیری‌های خود التیامی بر داغ دل‌های همسران و خانواده‌ی این عزیزان باشند.

وی با اشاره به‌روز غزه در این هفته گفت: اسرائیل در چنین ایامی در جنگی ۲۲ روزه باریکه غزه تصمیم به تصرف این منطقه داشت اما موفق نشد و نامه تقدیر و تشکر اسماعیل حنیفه از رهبری گواه این پیروزی است و نشان‌دهنده این مطلب است که حماس مدیون حمایت‌های جمهوری اسلامی است.

امام‌جمعه موقت انزلی بابیان اینکه امروزه همه کشورهای اسلامی متوجه شده‌اند که تنها راه رسیدن به هدف، مبارزه با اسرائیل و حامیان اوست بیان کرد: کوتاه آمدن هیچ فایده‌ای ندارد، اقدامات اخیر آمریکا در پیشنهاد تغییر پایتخت اسرائیل به قدس باهدف ناامید کردن مقاومت، ایجاد جنگ‌های نیابتی در منطقه برای ایمن کردن اسرائیل است.

ایران عقیده اظهار کرد: اگر همه تمرکز جهان اسلام بر نابودی اسرائیل و دفاع از فلسطین باشد امکان شکست آن در جنگ نرم ممکن می‌شود و این مسئله مشروط به اتحاد تمام ملت‌های اسلامی است.

وی به تحریم‌های دوباره ایران در نزدیکی سالروز تصویب برجام اشاره کرد و افزود: این تحریم‌ها همیشه بوده و خواهد بود، باید با تکیه‌بر توان و ظرفیت جوانان و مردم ایران در بحث اقتصادی و معیشتی گام برداشت، عمل نکردن آمریکا به وعده‌هایش نشان‌دهنده این است که کشور با تکیه‌بر بیگانگان به‌جایی نمی‌رسد.

خطیب جمعه انزلی با تأکید برداشتن یک مجلس انقلابی، قاطع و متحد در مقابل خواست ناحق دشمنان گفت: متأسفانه مجلس ما عموماً دچار حاشیه می‌شود، نماینده‌ای با گفتن جمله‌ای یک ماه کشور را به چالش و حاشیه می‌کشاند، درحالی‌که باید به‌جای چنین کارهایی در مقابل درخواست‌های باطل دشمنان سخن گفته و موضع‌گیری کنند.

ایران عقیده با اشاره به راهبرد دشمن در مقابل انقلاب تصریح کرد: جنگ روانی و جنگ نرم از مهم‌ترین راهبردهای دشمن در شرایط امروز است، کشته‌ها در جنگ نرم دیده نمی‌شوند، دشمن از طریق جنگ نرم به دنبال تغییر اعتقادات و آرمان‌های جوانان ما هستند.

امام‌جمعه موقت انزلی با تأکید بر مدیریت فضای مجازی و شبکه اجتماعی کشور در داخل کشور اظهار کرد: این سخن و درخواست همه‌ی مراجع و بزرگان است، روش مبارزه دشمن روش جنگ نرم است و باید به این مهم توجهی ویژه‌ای شود.

وی با تأکید بر لزوم عدم اشاعه و انتشار شایعات گفت: تلاش دشمن به جدایی مردم از نظام و ناامید کردن آنان است، با تمام قدرت کوچک‌ترین نقص را چنان بزرگ نشان می‌دهد که انسان تعجب می‌کند، شاید بین ۵ هزار مدیر ارشد این نظام پنج فاسد هم پیدا شود البته که باید با آنان برخورد شود اما نباید این را به‌پای همه‌ی مسئولان گذاشت.

ایران عقیده توجه به ضعف داخلی را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با توجه فرمایشات رهبر انقلاب بسیاری از ضعف‌های ما به آمریکا هیچ ارتباطی ندارد، ضعف‌های داخلی را به‌پای این‌وآن نگذاریم، مسئولان و مدیران باید با رفع ضعف‌های پاسخگو مردم باشند تا بتوانند جلوی فساد را بگیرند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد