صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بقاع متبرکه و مساجد همچون سنگری مستحکم، انقلاب اسلامی را در برابر تهدیدات دشمنان نظام محافظت می‌کنند

نشست ستاد دهه فجر اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان روز یکشنبه اول بهمن در سالن اجتماعات این اداره‌کل برگزار شد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت سی‌ونهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان قسم‌خورده انقلاب عزم خود را جزم کرده‌اند تا نظام […]

کد خبر : 28777 | 4:31 ب.ظ | ۱ بهمن , ۱۳۹۶

نشست ستاد دهه فجر اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان روز یکشنبه اول بهمن در سالن اجتماعات این اداره‌کل برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت سی‌ونهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان قسم‌خورده انقلاب عزم خود را جزم کرده‌اند تا نظام اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهند لذا در این برهه زمانی تبیین هنرمندانه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ضروری و بااهمیت است.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری با اشاره به هجمه‌های فرهنگی و فعالیت‌های مسموم دشمنان در فضای مجازی و انتشار اخبار دروغ و کذب علیه بزرگان نظام، اظهار کرد: از فرصت مغتنم دهه فجر می‌توان برای معرفی نهضت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی به بهترین شکل بهره‌برداری کرد.

وی با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی علی‌رغم همه ناملایمات و سختی‌ها، همچون کوهی استوار حامی نظام و انقلاب خود می‌باشند، افزود: یکی از اهداف شوم دشمنان اسلام و انقلاب ایجاد فتنه و ناامید کردن مردم است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه در هیچ یک از کشورها، رهبری موحد و مقتدر و صالح همانند مقام معظم رهبری وجود ندارد، تصریح کرد: ایشان کِشتی انقلاب را با عبور از طوفان فتنه‌ها به ساحل امن و آرامش رسانده‌اند.

حجت الاسلام المسلمین اشجری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تاکنون با هوشیاری و بصیرت‌بخشی به بهترین نحو ممکن از انقلاب اسلامی پاسداری کرده‌اند، گفت: وظیفه همگان است که با گوش سپردن به فرامین ولی امر مسلمین، حافظ انقلاب اسلامی، این یادگار جاودانه معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و شهدای گلگون کفن ایران اسلامی باشند.

وی با استناد به سخن مقام معظم رهبری، بقاع متبرکه را قطب فرهنگی کشور دانست و افزود: ما موظفیم با استفاده از ظرفیت‌های اماکن مقدس و مساجد در جهت رشد و تعالی انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بقاع متبرکه را محلی برای آسایش و آرامش دل‌های مردم خواند و تصریح کرد: اماکن مقدس یکی از بهترین و تاثیرگذارترین مکان‌ها برای اجرای برنامه‌های فرهنگی اسلامی و انقلابی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه از ظرفیت‌های بقاع متبرکه می‌توان برای تبیین دستاوردهای ۳۹ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره برد، اظهار کرد: اماکن مقدس و مساجد مکان مناسبی برای رفع شبهات جوانان و نوجوانان و آشنایی آنان با جایگاه مهم و نقش تعیین‌کننده ایران اسلامی در جهان و منطقه هستند.

وی با بیان اینکه باید از توان و مهارت جوانان جهت برنامه‌ریزی برای نسل جوان بهره‌مند شد، افزود: لازمه برقراری ارتباط صحیح و کارساز با جوانان، فراگرفتن زبان، نوع ارتباط و رموز رفتاری آنان می‌باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه بقاع متبرکه و وجود امامزادگان فرصت مناسبی را برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی و جنگ نرم دشمنان به وجود آورده‌اند، اضافه کرد: بقاع متبرکه و مساجد همچون سنگری مستحکم، انقلاب اسلامی را در برابر تهدیدات دشمنان نظام محافظت می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه بقاع متبرکه ظرفیت مناسبی برای بصیرت‌افزایی اقشار جامعه می‌باشد، گفت: تقارن دهه فجر و ایام فاطمیه اول، فرصت مناسبی است تا مردم با سیره حضرت فاطمه زهرا(س) آشنا شوند و گام‌های موثری در راستای تبیین فرهنگ فاطمی و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی برداشته شود.

وی با تاکید بر بهره‌برداری صحیح از مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در ایام دهه فجر برای تبیین آرمان‌های حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نمی‌توان ظرفیت خطبا، ذاکران و مادحان را برای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی نادیده گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به خدمات متقابل اسلام و انقلاب به مردم ایران، تصریح کرد: سخنرانان مراسم سالروز شهادت پاره تن نبی اکرم(ص)، پیام انقلاب اسلامی را نیز به نسل جوان منتقل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه از ۱۲ لغایت شامگاه ۱۸ بهمن از برگزاری هرگونه مراسم با صبغه شادی و اجرای برنامه‌های مفرح خودداری شود، اظهار کرد: فضاسازی و تزئینات شهری تا شامگاه ۱۸ بهمن با پرچم جمهوری اسلامی و پرچم های عزاداری خواهد بود و از صبح ۱۹ بهمن چراغانی و نصب پرچم‌های الوان آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه، مساجد و هیئات مذهبی برای انتقال هنرمندانه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: با توجه به تقارن یوم‌الله ۱۲ بهمن با روز پنجشنبه و تعطیلی مدارس، «زنگ انقلاب» در صبح روز شنبه ۱۴ بهمن در سراسر استان نواخته خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه رژۀ موتور سواران، ماشین‌های کشاورزی و سوارکاران منافاتی با ایام فاطمیه ندارد، اظهار کرد: از اجرای برخی برنامه‌های نامناسب که ممکن است سبب تحریک احساسات دینی و مذهبی مردم ‌شود، خودداری گردد و برنامه‌های دهه ‌فجر در بازه زمانی ۱۲ لغایت ۱۸ بهمن با حفظ شئونات ایام فاطمیه انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری از پخش گلبانگ الله‌اکبر از گلدسته‌ها و مأذنه‌های بقاع متبرکه و مساجد استان در شب ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: در این شب جشن بزرگ انقلاب همراه با برنامه‌های شاد، مفرح، نورافشانی و پرواز بالن‌ها در سطح استان برگزار خواهد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد