صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






عده‌ای با داشتن سوابق درخشان از قطار انقلاب پیاده شدند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان عصر سه‌شنبه ۱۷ بهمن در آیین رونمایی از فیلم کوتاه «دیوار» که با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان و اتحادیه انجمن‌های دانش آموزی تولید شده است، گفت: ضرورت حضور و اثرگذاری فعالان انقلابی در فضای مجازی به وضوح مشهود می‌باشد. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری با تسلیت ایام […]

کد خبر : 29216 | 9:49 ق.ظ | ۱۸ بهمن , ۱۳۹۶

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان عصر سه‌شنبه ۱۷ بهمن در آیین رونمایی از فیلم کوتاه «دیوار» که با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان و اتحادیه انجمن‌های دانش آموزی تولید شده است، گفت: ضرورت حضور و اثرگذاری فعالان انقلابی در فضای مجازی به وضوح مشهود می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری با تسلیت ایام فاطمیه اول اظهار کرد: دخت گرامی پیامبر اعظم اسوه و الگویی برای همه مردان و زنان است لذا تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه فرصت مغتنمی است تا بتوان درس خداشناسی، پیامبرشناسی و امام‌شناسی را از صدیقه طاهره حضرت زهرا(س) بیاموزیم.

وی با اشاره به مغتنم شمردن تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه تصریح کرد: دهه فجر سال‌جاری با رنگ و بوی فاطمی آغاز شد و تلاش ستاد دهه فجر استان بر این بود ضمن بهره‌برداری معنوی از این ایام گران‌سنگ، حرمت ایام فاطمیه بیش از پیش پاس داشته شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حال وارد شدن به چهل سالگی خود می‌باشد، گفت: دشمنان با تخریب های ناجوانمردانه در صدد ناکارآمد جلوه‌دادن و نادیده گرفتن دستاوردهای جمهوری اسلامی می‌باشند درحالی که امروز انقلاب اسلامی از یک نهال به درختی تنومند تبدیل شده است که همه در مقابل عظمت آن سر تعظیم فرود می‌آورند و این درخت برای به ثمر نشستن نیازمند هرس است چنانچه در سالهای ۷۸ و ۸۸ به شکلی این هرس مشاهده شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با تاکید بر اینکه همراهی با آرمان انقلاب اسلامی نیازمند ایستادگی و مجاهدت‌های شبانه‌روزی است بیان کرد: متاسفانه عده‌ای با داشتن سوابق درخشان از قطار انقلاب پیاده شدند.

وی ادامه داد: عدد چهل نماد بلوغ و کمال است و امروز انقلاب اسلامی ایران دوره بلوغ خود را سپری می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به سخنان معمار کبیر انقلاب مبنی بر صدور انقلاب گفت: شاید بزرگی سخن رهبر کبیر انقلاب اسلامی در آن روزها درک نمی‌شد اما امروز با نگاه به اتفاقات ایجاد شده در کشورهای همسایه اهمیت سخنان امام بیش از پیش آشکار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با اشاره به آشوب‌های اخیر گفت: مردم مطالبات به حقی دارند که لازم است به آن‌ها پاسخ منطقی داده شود اما عده‌ای با سوء استفاده و تخریب اموال عمومی به دنبال توطئه و نابودی انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به ضرورت ارتباط با جوانان با زبان هنر گفت: ساخت فیلم‌های کوتاه همچون «دیوار» که توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی انجام شد کاری تحسین برانگیز است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: برخی از دست‌اندرکاران و بازیگران این اثر اگر چه سن کمی دارند اما دارای روح بزرگ هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با اشاره به ضرورت حضور جوانان انقلابی در فضای مجازی گفت: متاسفانه برخی از مسئولان نتوانسته‌اند زبان جوانان را درک کنند و از ارتباط با آنان محروم مانده‌اند.

وی در پایان با اشاره به اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گیلان مجموعه‌ای فعال، بانشاط و پرانگیزه و همراه در مناسبت‌های انقلاب اسلامی است، اظهار امیدواری کرد: فیلم کوتاه «دیوار» بتواند در ایام الله دهه فجر در رسانه ملی و فضای مجازی مورد بهره‌برداری عموم مردم به ویژه جوانان قرار گیرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد