صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






لزوم قدرشناسی مسئولان از حضور با بصیرت مردم

امام‌جمعه رودسر بر ضرورت محو شدن رژیم صهیونیستی از روزگار تأکید کرد و گفت: جنایات این رژیم کودک کش تمام‌شدنی نیست. حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: عزم و بصیرت مردم با حضور باشکوه در این راهپیمایی حادثه‌ای بزرگ آفرید […]

کد خبر : 29527 | 12:05 ب.ظ | ۲۸ بهمن , ۱۳۹۶

امام‌جمعه رودسر بر ضرورت محو شدن رژیم صهیونیستی از روزگار تأکید کرد و گفت: جنایات این رژیم کودک کش تمام‌شدنی نیست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: عزم و بصیرت مردم با حضور باشکوه در این راهپیمایی حادثه‌ای بزرگ آفرید و پاسخ محکمی به دشمنان داخلی و خارجی بود.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه برخلاف تلاش تبلیغی دشمن برای بی‌رونقی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مردم پرشورتر و گسترده‌تر به میدان آمدند افزود: این حضور مثال‌زدنی مردم بار دیگر پایبندی ملت به ‌نظام، انقلاب و ولایت‌فقیه را به رخ جهانیان کشید.

امام‌جمعه رودسر تصریح کرد: مسئولان نظام باید برای قدرشناسی از حضور با بصیر مردم که در همه صحنه‌های انقلاب باید خدمات بهتر و ارزنده‌تری به ملت ارائه دهند طوری که مردم این خدمات را به‌خوبی لمس کنند.

وی با اشاره به ساقط شدن جنگنده رژیم صهیونیستی در آسمان سوریه افزود: این حرکت پاسخ قاطع و دندان‌شکنی به قدرت پوشالی رژیم کودک کش صهیونیستی است.

روحانی بر ضرورت محو شدن رژیم صهیونیستی از روزگار را مورد تأکید قرارداد و گفت: جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی تمام‌شدنی نیست ماجراجویی اسرائیل در منطقه خاورمیانه بی‌نتیجه بوده و این ماجراجویی‌ها منجر به پیروزی محور مقاومت در منطقه شده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد