صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مستند “حاج جوشن” در رشت رونمایی شد

در مراسم بزرگداشت “فاتحان فاو” از مستند “حاج جوشن” و ۶ عنوان کتاب از خاطرات شهدای مدافع حرم گیلانی رونمایی شد. به گزارش تسنیم، بزرگداشت فاتحان فاو و همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال صبح امروز با حضور جمع زیادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس از استان‌های گیلان، مازندران و گلستان در رشت برگزار شد. […]

کد خبر : 29534 | 10:47 ق.ظ | ۲۹ بهمن , ۱۳۹۶

گیلان| مستند "حاج جوشن" در رشت رونمایی شد

در مراسم بزرگداشت “فاتحان فاو” از مستند “حاج جوشن” و ۶ عنوان کتاب از خاطرات شهدای مدافع حرم گیلانی رونمایی شد.

به گزارش تسنیم، بزرگداشت فاتحان فاو و همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال صبح امروز با حضور جمع زیادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس از استان‌های گیلان، مازندران و گلستان در رشت برگزار شد.

مسئول فنی مهندسی لشکر ۲۵ کربلا در عملیات فاو در این مراسم با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از ایران اسلامی در برابر ابرقدرت‌های جهان دفاع کردند اظهار داشت:کشورهای ابرقدرت در عملیات فاو اطلاعات رزمندگان ایران اسلامی را به رژیم بعث‌ عراق می‌داند.

محمد تقو‌ازاده با اشاره به عملیات والفجر ۸  و فتح فاو خاطرنشان کرد: از نظرر نظامی عبور از رودخانه اروند امر غیرقابل امکان بود و این حماسه با همت رزمندگان اسلام محقق شد و رزمندگان ایران اسلامی عملیاتی بزرگ را با موفقیت به سرانجام رساندند.

 وی عملیات والفجر ۸ را یکی پیچیده‌ترین عملیات دوران دفاع مقدس عنوان کرد و با بیان اینکه اقدامات این عملیات چندین ماه از سوی رزمندگان اسلام طراحی شده بود گفت: بیشترین سلاح شیمیایی در دوران دفاع مقدس از سوی رژیم بعث عراق در منطقه فاو استفاده شد.

مسئول فنی مهندسی لشکر ۲۵ کربلا در عملیات فاو با بیان اینکه عملیات والفجر ۸ عملیاتی سازماندهی شده بود خاطرنشان کرد: رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس به‌ویژه در عملیات والفجر ۸ استقامت، ایستادگی و وحدت اسلامی خود را ماندگار کردند.

به گزارش در پایان این همایش از مستند “حاج جوشن” و ۶ عنوان کتاب از خاطرات شهدای مدافعان حرم گیلانی رونمایی و از ۱۱ خانواده معظم شهدا تقدیر شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد