صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب مستقل جهان است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی ایران را تنها انقلاب مستقل جهان دانست و گفت: در طول انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس هزینه استقلال خود را در حال پرداخت هستیم تا محتاج ابرقدرت‌های منطقه نباشیم. به گزارش فارس، سردار دریادار دوم پاسدار اصغر شکرالهی شامگاه شنبه در آیین مقدس یادواره شهدای […]

کد خبر : 29542 | 11:12 ق.ظ | ۲۹ بهمن , ۱۳۹۶

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی ایران را تنها انقلاب مستقل جهان دانست و گفت: در طول انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس هزینه استقلال خود را در حال پرداخت هستیم تا محتاج ابرقدرت‌های منطقه نباشیم.

به گزارش فارس، سردار دریادار دوم پاسدار اصغر شکرالهی شامگاه شنبه در آیین مقدس یادواره شهدای شهر خشکبیجار این شهرستان در حسینیه امام خمینی(ره) اظهار کرد: ثمره رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس را در جامعه کنونی و فراتر از جغرافیای جمهوری اسلامی ایران مشاهده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس فرازهای زیادی داشت و پس از قریب سه دهه از گذشت دفاع مقدس، دشمنان انقلاب اسلامی در حال انتشار اسنادی در خصوص دوران دفاع مقدس هستند تصریح کرد: اسناد منتشر شده کینه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی نسبت به انقلاب اسلامی نمایان شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی ایران را تنها انقلاب مستقل جهان دانست و خاطرنشان کرد: در طول انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس هزینه استقلال خود را در حال پرداخت هستیم تا محتاج ابرقدرت‌های منطقه نباشیم.

شکرالهی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به تفاوت انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌های جهان پی برده بودند به همین دلیل جنگ تحمیلی عراق با ایران را پیش کشیدند گفت: اتحاد جماهیر شوروی و ایالات‌متحده آمریکا در طول انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در کنار صدام و عراق علیه ایران و انقلاب اسلامی قرار گرفته بودند.

وی هدف پنج کشور عضو دائم شورای امنیت ملل را تضعیف و براندازی انقلاب اسلامی ایران دانست و بیان کرد: آمریکایی‌ها وقتی فهمیدند که صدام نمی‌تواند خواسته‌های ایالات‌متحده آمریکا را برآورده کند با حمله به عراق او را به یک مهره سوخته تبدیل کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کارآمدی نیروی مقاومت مردمی در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: مردم ایران با این‌همه شهید باز در راه پاسداری و صیانت از آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی با تمام توان ایستادگی کرده‌اند.

شکراللهی با بیان اینکه جوانان امروز جامعه جا پای جوانان دوران انقلاب و دفاع مقدس گذاشته‌اند و حضور رزمندگان مدافع حرم در سوریه و عراق از نمونه‌های بارز آن است خاطرنشان کرد: مدافعان حرم و جوانانی که دوران دفاع مقدس را از نزدیک لمس نکرده بودند از رویش‌های انقلاب اسلامی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اگر در کنار ولایت بایستیم و استقامت داشته باشیم قطعاً خداوند ما را یاری می‌کند گفت: در مسیری که مقام معظم رهبری برای ما مشخص کرده است گام برداشته و از ولایت تعبیر و تفسیری ناروا نداشته باشیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد