صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






هیچ کشوری در جهان مانند ایران مورد هجمه دولت‌های مستکبر و رسانه‌های آنان قرار ندارد

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر لزوم تقویت پایگاه‌های بسیج در روستاهای گیلان گفت: نباید اجازه دهیم که وقت جوانان در قلیان‌سرا‌ها و مکان‌های دیگر به بطالت بگذرد. آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در دیدار با پاسداران سپاه قدس استان گیلان در رشت اظهار داشت: بنا به فرموده علما اینکه کسی بگوید من فارغ‌التحصیل […]

کد خبر : 30228 | 12:13 ب.ظ | ۱ اردیبهشت , ۱۳۹۷

رشت| پایگاه‌های بسیج در روستاهای استان گیلان تقویت شود

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر لزوم تقویت پایگاه‌های بسیج در روستاهای گیلان گفت: نباید اجازه دهیم که وقت جوانان در قلیان‌سرا‌ها و مکان‌های دیگر به بطالت بگذرد.

آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در دیدار با پاسداران سپاه قدس استان گیلان در رشت اظهار داشت: بنا به فرموده علما اینکه کسی بگوید من فارغ‌التحصیل شدم نوعی جهل است زیرا تحصیل هیچ‌گاه به پایان نمی‌رسد.

به گزارش تسنیم، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه در سپاه پاسداران بازنشستگی معنا ندارد خاطرنشان کرد: در دورانی که امروز ما در آن زندگی می‌کنیم پاسداران بعد از بازنشستگی وظیفه مهم‌تری بر دوششان قرار می‌گیرد.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه سپاه پاسداران در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره در حال حمایت از ارزش‌های انقلاب بوده است عنوان داشت: امروز تلاش‌های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب ما بیشتر شده است اما به‌جای جنگ سخت با اسلحه نرم علیه ما اقدام می‌کند.

امام جمعه رشت با اعلام اینکه امروز کار پاسداران سپاه نسبت به گذشته سخت‌تر شده است گفت: جهاد در عرصه جنگ نرم، پاسخ‌دهی به شبهات مردم و پاسخ دهی به سئوالات نزدیکانشان در حوزه‌های مختلف از جمله وظایف سنگین پاسداران است.

وی با تاکید بر اینکه پاسداران باید بدانند که مردم چه مطالباتی از آن‌ها دارند تصریح کرد: مردم ما توقع دارند که پاسداران بتوانند حتی به سئوالات شرعی‌ آن‌ها نیز پاسخ دهند و این وظیفه پاسداران است که تلاش کنند روزانه دو مورد از احکام را یاد بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه گستردگی جهاد پاسداران انقلاب اسلامی امروز بیشتر از دوران دفاع مقدس است ابراز داشت: امروز تمام دنیا جبهه مقابل شما است و شما باید با شبهه افکنی‌های رسانه‌های غربی مقابله کنید‌.

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر اینکه پاسداران انقلاب اسلامی باید برای پاسخ‌دهی به شبهات مردم اهل مطالعه باشند عنوان داشت: امروز همه شما باید با چشمان تیز و توان مضاعف تلاش کنید تا میدان را از دست دشمنان بگیرید.

امام جمعه رشت با اعلام اینکه امروز مقام معظم رهبری در برابر تمام مستکبران جهان ایستاده‌اند خاطرنشان کرد: تمام سیاستمداران دنیا اذعان دارند که رهبری تمام سیاست‌های جهان را زیر نظر دارند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز در سایه اسلام، اهل‌بیت و قرآن در جایگاهی قدرتمند در میان کشورهای جهان قرار دارد تصریح کرد: امروز اگر کشوری در سایه اسلام و اهل‌بیت باشد مستکبران جهان نمی‌توانند بر آن غلبه کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه امروز بیشترین هجمه کشورهای مستکبر جهانی علیه ایران است اظهار داشت: هیچ کشوری در جهان وجود ندارد که مانند ایران مورد هجمه دولت‌های مستکبر و رسانه‌های آنان باشد.

آیت‌الله فلاحتی پاسداران انقلاب اسلامی را امید آینده نظام دانست و افزود: افرادی که دیگر در سپاه نیستند و دوران خدمتشان به پایان رسیده نباید از میدان جهاد کنار بروند بلکه باید همراه با خانواده‌هایشان در عرصه‌های اجتماعی و میدانی حضور پررنگ داشته باشند.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه مسئولان باید درد و مشکلات بازنشستگان سپاه پاسداران را بشنوند عنوان داشت: فرماندهان و مسئولان تلاش کنند تا سالانه چند بار در کنار دیدار با خانواده‌های جانبازان و شهدا، با بازنشستگان سپاه نیز دیدار کنند تا درددل‌هایشان را بشنوند.

وی با بیان اینکه لازم نیست مسئولان تمام اقداماتشان را رسانه‌ای کنند خاطرنشان کرد: پست و مقام و منصب مانند سایه‌ است که اگر به آن پشت کنی او دنبال شما می‌دود و اگر دنبالش باشی شما را به‌دنبال خود می‌کشاند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اعلام اینکه پاسداران باید توجه ویژه‌ای نسبت به فرزندانشان داشته باشند اظهار داشت: پاسداران باید به فرزندانشان به ویژه دخترانشان توجه خاصی داشته باشند و آن‌ها را براساس فرهنگ انقلاب تربیت کنند.

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر لزوم تقویت پایگاه‌های بسیج در روستاهای گیلان عنوان داشت: نباید اجازه دهیم که وقت جوانان در قلیان‌سرا‌ها و مکان‌های دیگر به بطالت بگذرد و تلف شود و باید مسئول پایگاه‌ها را نیز توجیه کنید تا به دنبال ایده‌پردازی برای جذب جوانان باشند.

امام جمعه رشت کرسی‌های آزاد اندیشی را راهکاری برای رفع بسیاری از مشکلات جامعه دانست و ابراز داشت: ائمه جماعات مساجد و هیئت‌امنای مساجد باید سالانه حداقل ۱۰ نفر را جذب مساجد کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد