صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بسیج همه ظرفیت و توان نظام برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:مقطع فعلی، حساس ترین زمان تاریخ بشریت از آدم تا به امروز است. نصرت الله لطفی در بیستمین همایش سراسری رؤسا و سرپرستان دفاتر استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مشهد مقدس با تبیین اهداف و سیاست های کلی چهلمین […]

کد خبر : 30300 | 2:13 ب.ظ | ۵ اردیبهشت , ۱۳۹۷

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:مقطع فعلی، حساس ترین زمان تاریخ بشریت از آدم تا به امروز است.

نصرت الله لطفی در بیستمین همایش سراسری رؤسا و سرپرستان دفاتر استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مشهد مقدس با تبیین اهداف و سیاست های کلی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: امسال رسالت و ماموریت خطیری پیش رو داریم که با همفکری، همدلی و مشارکت همه ظرفیت ها و قوای نظام تحقق می یابد و نیازمند همدلی، هم افزایی و تشریک مساعی میان همه قوا و دستگاههاست..

• تمام ظرفیت های نظام با همه توان برای برگزاری چهلمین ساگرد پیروزی انقلاب بسیج شوند

وی در خصوص اهداف و برنامه های این همایش اظهار داشت: این همایش در راستای هماهنگی بیشتر و ارائه راهکار و سیاستی واحد، با هدف ایجاد وحدت رویه در برگزاری مراسم و برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شده و بنابراین هم اندیشی و ارائه یک سیاست واحد از اهداف مهم این همایش است که در قالب سخنرانی و برگزاری کارگروه های تخصصی، طی سه روز تبیین و بررسی می شود.

لطفی اضافه کرد: در این راستا، از مشارکت و همفکری مقامات کشوری نیز بهره مند می شویم تا با همکاری همه قوای سه گانه و ظرفیت های موجود در کشور، به یک هماهنگی، هم افزای و همدلی برای برگزاری هر چه باشکوهتر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برسیم و برای تحقق این مهم از دستگاههایی که زیرمجموعه های توانمند، فراگیر و فعالی دارند، دعوت شده است.

• تشریک مساعی، هم افزایی و ارائه راهکار واحد، هدف مهم همایش

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با اشاره به اینکه یک ارتباط و تعامل بیش از پیش با دولت و سایر نهادها و دستگاهها در این خصوص به عمل آمده است، گفت: همه دستگاهها و شخصیت ها از مجموعه سه قوا، دعوت ما را اجابت کرده و برخی ارگانها از جمله صداوسیما، مقدمات کار را برای برگزاری شکوهمند ۴۰ سالگی انقلاب، آغاز کرده اند.

نصرت الله لطفی در ادامه با اشاره به اینکه این همایش، فرصت بسیار مناسبی برای بهره مندی از توان و رهنمودهای شخصیت های مختلف در کل کشور است، گفت: امسال در شرایط بسیار حساسی قرار داریم و به همین دلیل چهلمین سالگرد را نباید به عنوان یک مراسم صرف نگاه کنیم، بلکه باید برنامه ریزی ها خیلی فراتر از سالهای قبل باشد.

• در برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، نباید به ظرفیت کنونی شورا اکتفا کنیم

وی افزود: در برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، نباید به ظرفیت کنونی شورا اکتفا کنیم، زیرا شرایط امسال در مقایسه با سالهای گذشته بسیار حساس تر و پیچیده تر است و می توان به جرات ادعا کرد که امروز جمهوری اسلامی در حساس ترین زمان در مواجهه با تهاجمات و تهدیدات قرار گرفته و مقطع فعلی، حساس ترین زمان تاریخ بشریت از آدم تا به امروز است. بنابراین در چنین شرایطی باید با پاسخ گویی به شبهات در مقابل خون هزاران شهید و جان فشانی هزاران جانباز که منجر به استقرار حکومت اسلامی شد، ادای دین کنیم.

نصرت الله لطفی در ادامه با بیان اینکه امروز مسئله شبه افکنی در میان جوانان، مسئله ای بسیار پیچیده و گسترده است گفت: امروز با استفاده از ابزارهای مختلف، شبهه افکنی، فساد و بد اخلاقی های رسانه ای به اوج رسیده و چهلمین سالگرد فرصت مغتنمی برای پاسخ به شبهات و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، محرومیت زدایی و غیره است.

• چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب؛ سال اتحاد و همدلی همه قوا

وی با تاکید بر اینکه فتنه ای پیچیده ای با استفاده از فراگیر ترین و موثرترین شیوه ها و ابزار، مردم و جوانان ایران را تهیدید می کند، گفت: در این شرایط باید، آثار و دستاوردهای نظام را برای امید آفرینی و پیشگیری از یاس و ناامیدی برای مردم بازگو کرد و به شبهات پاسخ مناسب داد و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، باید به صورت ویژه برگزار گردد.

• پاسخ به شبهات و تبیین دستاوردها همزمان با ۴۰ سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب

وی با اشاره به مسئله نفوذ گفت: آثار مخرب نفوذ را به عینه می توان در جامعه مشاهده کرد و در این شرایط همه باید ید واحده شویم و برای حمایت از انقلاب و نظام اسلامی و مقابله با سیاه نمایی ها و دروغ پراکنی ها با استفاده از فضای مجازی و همه ظرفیت های موجود تلاش نمائیم.

لطفی با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد انقلاب اسلامی گفت: این ویژگی ها، انقلاب اسلامی ایران را از همه انقلاب های جهان ممتاز کرده است و همین ویژگی ها باید برای مردم تبیین و تشریح شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان تاکید کرد: امروز باید برای برگزاری هر چه باشکوهتر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به یک راهکار واحد برسیم و از همین امروز با مبنا و مسیر مشخص و همدلی و مشارکت مضاعف و با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده برنامه های ویژه ای را برای رسیدن به اهداف عالی نظام تا پایان سال اجرایی نمائیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد