صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سالی پرکار را با موفقیت پشت سر گذاشت

  رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تبیین آخرین شرایط و تحولات سرزمین های اشغالی گفت: رژیم صهیونیستی امروز در بدترین شرایط نظامی، دفاعی، روحی و روانی قرار دارد. سردار رمضان شریف، با اشاره به ۷۰ سال اشغالگری و جنایات رژیم غاصب اسرائیل در سرزمین های اشغالی گفت: امروز نسل سوم […]

کد خبر : 30313 | 8:55 ق.ظ | ۶ اردیبهشت , ۱۳۹۷

 

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تبیین آخرین شرایط و تحولات سرزمین های اشغالی گفت: رژیم صهیونیستی امروز در بدترین شرایط نظامی، دفاعی، روحی و روانی قرار دارد.

سردار رمضان شریف، با اشاره به ۷۰ سال اشغالگری و جنایات رژیم غاصب اسرائیل در سرزمین های اشغالی گفت: امروز نسل سوم و چهارم مردم فلسطین در میدان مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند.
رمضان شریف صبح امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت) در همایش رؤسا و سرپرستان دفاتر استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مشهد مقدس، با تقدیر از عملکرد این شورا در سال گذشته افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سالی پرکار را پشت سر گذاشت و کارنامه ای موفق داشت.وی با بیان اینکه همراهی و حضور میدانی مردم در صحنه های مختلف و مقاطع حساس، همواره موجب ناکامی و نا امیدی دشمنان نظام شده است گفت: همه تحلیل گران داخلی و خارجی، تاثیر حضور میدانی مردم در حمایت از نظام و انقلاب اسلامی را یک استراتژی مهم و بی نظیر در نظام اسلامی ایران توصیف می کنند و این استراتژی موفق با هماهنگی و تلاش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همکاری سایر نهادها به وجود آمده و به صورت مستمر ادامه دارد.

سردار شریف با اشاره به تحولات اخیر در سرزمین های اشغالی و تصمیم رئیس جمهورآمریکا برای انتقال سفارت به بیت المقدس اظهار داشت: این موضوع نباید به سادگی و سهولت انجام شود.

وی با توجه به حساسیت روز قدس در سال جاری خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که از همه جهات حساب شده نامگذاری گردیده، روز جهانی قدس است که توانسته با پشتیبانی مسلمانان جهان، موضوع قدس را همواره زنده نگه دارد.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس افزود: در این روز علاوه بر موضوع فلسطین بر وحدت جهان اسلام تاکید شده و اجازه نداده موضوع فلسطین به فراموشی سپرده شود و از سویی موجب انسجام، همدلی و وحدت مسلمانان جهان شده است.

وی با اشاره به اینکه نقطه عطف روز قدس، موضوع وحدت شیعه و سنی است تاکید کرد: افکار عمومی مسلمان و جهان اسلام در روز قدس به یک همدلی و هم افزایی رسیده و شخصیت های مختلف در سراسر جهان که خود را حامی مردم فلسطین می دانند، با یکدیگر منسجم و متحد می شوند.

وی در ادامه با تحلیل فرصت ها و تهدیدات پیش رو در این خصوص اظهار داشت: اگر هوشمندانه برخورد کنیم، می توان این تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

رمضان شریف ادامه داد: انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس می تواند موجب انسجام و اتحاد میان گروه های مبارز فلسطینی و حامیان استراتژی سازش و مقاومت شود. زیرا گروه های مبارز فلسطینی در نهایت به این نتیجه می رسند که مقاومت تنها راه مقابله است و سازش، همواره آنان را از مقصد دور کرده است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه انتقال سفارت، به مفهوم رسمیت دادن به اشغال قدس است، گفت: همه گروههای فلسطینی بیت المقدس را به عنوان پایتخت دولت فلسطین اعلام کرده بودند و با این عمل، با هم متحدتر و منسجم می شوند.

وی اضافه کرد: امروز نسل نوجوان فلسطینی وارد مبازرات جدیدی شدند و از شهادت و مجروحیت و اسارت هراسی ندارند و با تمام قدرت در راه آرمان فلسطین ایستاده اند.

سردار شریف همچنین در خصوص آثار و پیامدهای انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس گفت: این عمل، روند سازش میان برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی را که در حال پیشرفت و علنی شدن بود را کند می کند، چرا که افکار عمومی نسبت به مسئله فلسطین و ظلم و جنایت رژیم غاصب اسرائیل حساس شده و بنابراین عربستان و دیگر کشورهای عربی از برقراری ارتباط با اسرائیل منصرف شده اند.

وی با اشاره به اینکه مسئله داعش و گروه های تکفیری، مانع تمرکز مسلمانان بر مسئله فلسطین شده بود گفت: با جمع شدن قائله داعش، افکار عمومی به مسئله فلسطین حساس تر شده و یک جبهه مردمی بزرگ علیه اسرائیل شکل گرفته و نفرت عمیقی در ملت های منطقه به ویژه ملت سوریه نسبت به اسرائیل و سایر کشورهای حامی داعش شکل گرفته است.

سردار شریف در ادامه اظهار داشت: با یاری خداوند وعده مقام معظم رهبری در مورد فلسطین تحقق خواهد یافت و رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

وی در پایان با اشاره به راه‍‍پیمایی روز جهانی قدس در سال جاری گفت: این روز بزرگ در سال جاری و پیام های مهم و تعیین کننده ای برای جهان خواهد داشت و عمق وجود مسلمانان جهان با سلائق و گرایش های مختلف با موضوع حمایت از مردم فلسطین و مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی همراه است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد