صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جلب مشارکت حداکثری وظیفه مجریان انتخابات است

رئیس هیئت بازرسی انتخابات گیلان گفت: جلب مشارکت حداکثری وظیفه مجریان انتخابات گیلان است. محمد آقاجان‌زاده در همایش آموزشی‌توجیهی مسئولان و اعضای بازرسی انتخابات بخش‌ها و شهرستان‌های استان اظهار کرد: نظارت بر اجرای قانون در عرصه انتخابات، وظیفه سنگینی برعهده بازرسان گذاشته است. وی با اشاره به وظایف هیئت‌های بازرسی استان، افزود: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی […]

کد خبر : 3039 | 6:53 ق.ظ | ۲۱ خرداد , ۱۳۹۲

آقاجانزاده11

رئیس هیئت بازرسی انتخابات گیلان گفت: جلب مشارکت حداکثری وظیفه مجریان انتخابات گیلان است.

محمد آقاجان‌زاده در همایش آموزشی‌توجیهی مسئولان و اعضای بازرسی انتخابات بخش‌ها و شهرستان‌های استان اظهار کرد: نظارت بر اجرای قانون در عرصه انتخابات، وظیفه سنگینی برعهده بازرسان گذاشته است.

وی با اشاره به وظایف هیئت‌های بازرسی استان، افزود: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در استفاده از بیت‌المال و نظارت بر عدم سوء‌استفاده دست‌اندرکاران انتخابات از موقعیت شغلی و مستند‌سازی از تخلفات انتخاباتی از جمله این وظایف است.

معاون عمران استاندار گیلان، جلب مشارکت حداکثری مردم را از وظایف مهم مجریان انتخابات ذکر کرد و گفت: دشمن از حضور حداکثری و در کنار هم قرارگرفتن مردم در همایش‌های باشکوه ملی هراس دارد.

وی، اذعان کرد: بازرسان و مجریان انتخابات باید با اجرای قانون از ایجاد زمینه سوءاستفاده دشمن در عرصه انتخابات پرهیز کنند.

آقاجان‌زاده با اشاره به اینکه دشمن در طول 34 سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران در طرح تمام نقشه‌های خود ناامید شده است، تصریح کرد: حضور همیشگی مردم در تمام صحنه‌های انقلاب نشانه شکست دشمن، علاقه‌مندی مردم به نظام و ولایت فقیه و پیروزی بزرگی بوده که در مقابل بهای بزرگ خون شهدا به دست آمده است.

وی با بیان اینکه حفظ حرمت خون شهدا تکلیفی سنگین بر عهده همه است، یادآور شد: عمل به این تکلیف مهم و انتقال آن به آیندگان و امانتداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

این مسئول با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، یادآور شد: انتخابات به دلیل حضور مردم ولایت‌مدار در ادامه راه شهدا و عمل به توصیه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری امری مهم و نماد مردم‌سالاری دینی است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد