صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری طرح «برپا» به مناسبت گرامیداشت مقام معلم در گیلان

طرح سراسری «برپا» با شعار «تمام قد برای معلم ، برپا» به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی به منظور بزرگداشت مقام معلم در مدارس گیلان برگزار می شود. به  همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان گیلان و همزمان با روز و هفته بزرگداشت مقام معلم طرح «برپا» در مدارس گیلان برگزار می […]

کد خبر : 30436 | 2:12 ب.ظ | ۱۰ اردیبهشت , ۱۳۹۷

طرح سراسری «برپا» با شعار «تمام قد برای معلم ، برپا» به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی به منظور بزرگداشت مقام معلم در مدارس گیلان برگزار می شود.

به  همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان گیلان و همزمان با روز و هفته بزرگداشت مقام معلم طرح «برپا» در مدارس گیلان برگزار می شود.

این طرح با هدف یادآوری و بازخوانی حقوق معلمان، تکریم و تعظیم مقام علم و معلم در بین دانش آموزان، ارتقای سطح انگیزه، نگرش و اهتمام نوجوان نسبت به سبک زندگی اسلامی (اخلاق، آداب معاشرت، تکریم معلمان در مدارس) اجرا می شود.

اجرای مراسم سراسری تکریم از معلمان توسط اعضای انجمن اسلامی دانش آموزان در مدارس و همچنین تجلیل از مربیان در سطح قرارگاه‌ها از محورهای اصلی این طرح است.

این طرح با شعار «تمام قد برای معلم، برپا» است که برنامه های اعم از سخنرانی، قرائت خاطرات، اشعار، متون ادبی، اجرای سرود، نمایش و همخوانی اشعار توسط دانش آموزان، خاطره گویی معلمان، تقدیر از معلمان پیشکسوت، تقدیر از معلمان و مسئولین آموزشی، برگزاری پویش «معلم عزیزم از تو آموختم» در قالب آن اجرا می شود.

شناسایی معلمان شهید توسط دانش آموزان با اولویت شهدای معلم همان مدرسه و سپس معلمان شهید شهر یا استان، جمع‌آوری زندگینامه، وصیتنامه، خاطرات و سایر مستندات مربوط به معلمان شهید بخش دیگری از برنامه های این طرح است.

یکی دیگر از برنامه های این طرح این بوده که دانش آموزان علاقمند می توانند در این راستا، تولیدات خود را در قالب نشریه مجلد و دیواری، مستند، کلیپ، پادکست صوتی، نماهنگ، طراحی پوستر، نمادهای حجمی، مجموعه خاطرات به دفاتر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان ها ارسال کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد