صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انتخاب فرد اصلح نشانه ولایت‌پذیری ماست

مدیر کل بنیاد شهید و امو ایثارگران گیلان حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب اصلح را نشانه ولایت‌پذیری ملت اعلام کرد.  احمد اسماعیلی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات، به خبرنگار شبستان گفت: برای استقلال و خودکفایی کشور باید مقلد راه شهیدان و امام(ره) […]

کد خبر : 3047 | 7:12 ق.ظ | ۲۱ خرداد , ۱۳۹۲

اسماعیلی احمد

مدیر کل بنیاد شهید و امو ایثارگران گیلان حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب اصلح را نشانه ولایت‌پذیری ملت اعلام کرد.

 احمد اسماعیلی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات، به خبرنگار شبستان گفت: برای استقلال و خودکفایی کشور باید مقلد راه شهیدان و امام(ره) باشیم.

 وی، حضور حداکثری در انتخابات را از وصیت‌های موکد شهدا دانست و افزود: حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب اصلح نشانه ولایت‌پذیری ماست.

 اسماعیلی اذعان کرد: شهدا با جهاد در راه قرب خداوند به جایگاه والایی نایل آمدند از این رو هیچ چیز نباید ما را نسبت به انتخابات بی‌انگیزه و بی‌تفاوت کند.

وی در ادامه تصریح کرد: مردم امروز می‌دانند که با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری به پله‌های ترقی و پیشرفت بیشتر خواهند رسید.

 اسماعیلی با تاکید بر اینکه هیچ چیز نباید ما را نسبت به انتخابات بی انگیزه و بی تفاوت کند، گفت: ما وظیفه داریم در جهت ادامه راه شهدا حضوری فعال در انتخابات داشته باشیم.

 وی خاطر نشان کرد: مردم باید افراد توانمند، ولایتی، عاشق شهدا و ایثارگران را در انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری با مطالعه و قضاوت صحیح انتخاب کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد