صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ظهور امام زمان(عج) سبب تشکیل مدینه فاضله مورد نظر اسلام می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان تکلیف‌مداری را تنها عامل قرار گرفتن انسان در زمره منتظران ظهور دانست و گفت: همه ما باید به آنچه از جانب خداوند متعال، رسول‌اکرم(ص) و اهل بیت به ما رسیده است عمل کنیم. آیت‌الله رسول فلاحتی در مراسم مردمی جشن میلاد امام زمان(عج) در میدان شهدای‌ذهاب رشت اظهار داشت: بنا بر […]

کد خبر : 30470 | 9:22 ق.ظ | ۱۳ اردیبهشت , ۱۳۹۷

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان تکلیف‌مداری را تنها عامل قرار گرفتن انسان در زمره منتظران ظهور دانست و گفت: همه ما باید به آنچه از جانب خداوند متعال، رسول‌اکرم(ص) و اهل بیت به ما رسیده است عمل کنیم.

آیت‌الله رسول فلاحتی در مراسم مردمی جشن میلاد امام زمان(عج) در میدان شهدای‌ذهاب رشت اظهار داشت: بنا بر روایات کسی با انتظار امام زمانش(عج) در خواب باشد و بمیرد همانند کسی است که در کنار پیامبر شهید شده است.

به گزارش تسنیم، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه به گفته امام علی(ع) برترین عبادت‌ها انتظار فرج است عنوان داشت: خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده است که آینده جهان از آن صالحان و وارستگان است.

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر اینکه در عرصه ظهور امام زمان(عج) صالحان وارثان زمین هستند تصریح کرد: سلطه فاسدان و ظالمان بر مردم از جمله اتفاقاتی است که آن‌ها را ناراحت می‌کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه در حال حاضر شاهد جنایات مستکبران عالم علیه مستضعفان هستیم ابراز داشت: امروز حکومت بشریت در دستان فاسدان است که سبب ناراحتی مردم را فراهم آورده است.

وی با اعلام اینکه حکومت‌های مستکبران افراد ناصالح را رهبری و هدایت می‌کنند خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که صبر جامعه بشری در برابر ظلم و فشار پایان پذیرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر اینکه امروز از مدینه فاضله‌ای که اسلام برای بشریت ترسیم کرده خبری نیست اظهار داشت: ظهور امام زمان(عج) سبب تشکیل مدینه فاضله مورد نظر اسلام می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی ضمن بیان مجدد این مسئله که آینده بشری از آن صالح است تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های عصر ظهور این است که دین بر زندگی مردم حاکمیت پیدا می‌کند.

امام جمعه رشت با اعلام اینکه در عصر ظهور امام زمان(عج) دین بر بشریت حکومت می‌کند عنوان داشت: باید از خداوند متعال بخواهیم تا ما در زمره انسان‌های صالح قرار دهد.

وی تکلیف‌مداری را تنها عامل قرار گرفتن انسان در زمره منتظران ظهور دانست و تصریح کرد: همه ما باید به آنچه از جانب خداوند متعال، رسول‌اکرم(ص) و اهل بیت به ما رسیده است عمل کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه باید تلاش کنیم برای تحقق امر ظهور به مسائل دینی توجه کنیم خاطرنشان کرد: همه جامعه بشری باید از سستی در انجام تکالیف دینی پرهیز کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد