صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






در کنار علم آموزی مسائل اعتقادی، دینی و فرهنگی مورد توجه قرار گیرد

آیت الله پروایی با اشاره به نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه، تصریح کرد: باید تلاش شود در کنار علم آموزی مسائل اعتقادی، دینی و فرهنگی هم مورد توجه قرار گیرد. آیت الله احمد پروایی، نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم گرامیداشت روز معلم که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد […]

کد خبر : 30507 | 10:54 ق.ظ | ۱۶ اردیبهشت , ۱۳۹۷

علم آموزی همراه با بیان مسائل اعتقادی، دینی و فرهنگی باشد

آیت الله پروایی با اشاره به نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه، تصریح کرد: باید تلاش شود در کنار علم آموزی مسائل اعتقادی، دینی و فرهنگی هم مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله احمد پروایی، نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم گرامیداشت روز معلم که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، با گرامیداشت اعیاد شعبانیه، گفت: ماه شعبان فرصتی مناسب است برای اینکه انسان خود را برای عبادت و روزه داری ماه مبارک رمضان آماده کند.

وی با تبریک هفته معلم و با بیان اینکه نامگذاری روز معلم و روزهای این چنین یک نماد است، افزود: کسانی که به عنوان پدر، مادر، معلم و هر کسی که به نوعی به ما علم و آگاهی می‌آموزد دارای جایگاه و ارزش خاصی هستند که می‌طلبد انسان در مقابل این افراد نهایت ادب و احترام را رعایت کرده و همواره سپاسگزار آنها باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه، تصریح کرد: باید تلاش شود در کنار علم آموزی مسائل اعتقادی، دینی و فرهنگی هم مورد توجه قرار گیرد و فضایی برای تعلیم، تعلم و پرورش فراهم شود.

این کارشناس دینی، با تاکید بر اینکه معلمان باید از سیره حضرت فاطمه(س) و اهل بیت(ع) پیروی کنند، متذکر شد: افرادی که پایبند به اصول اخلاقی و اعتقادی هستند، می‌توانند بیشترین تاثیر را بر روی تعلیم و تربیت بگذارند و این موضوع یکی از مهمترین ویژگی‌های معلمان است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد