صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






۴نمایشگاه «مدرسه انقلاب» گیلان به مرحله کشوری راه یافتند

مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گیلان از راهیابی چهار نمایشگاه « مدرسه انقلاب» که در مرحله استانی رتبه نخست را کسب کرده اند به مرحله کشوری خبرداد. مهیار فتحی پور در گفتگو با مهر  با اشاره به پایان داوری ششمین دوره نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در استان گیلان، اظهار کرد:  بعداز داوری […]

کد خبر : 30509 | 10:58 ق.ظ | ۱۶ اردیبهشت , ۱۳۹۷

نمایشگاه مدرسه انقلاب

مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گیلان از راهیابی چهار نمایشگاه « مدرسه انقلاب» که در مرحله استانی رتبه نخست را کسب کرده اند به مرحله کشوری خبرداد.

مهیار فتحی پور در گفتگو با مهر  با اشاره به پایان داوری ششمین دوره نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در استان گیلان، اظهار کرد:  بعداز داوری های انجام شده چهار نمایشگاه به مرحله کشوری راه یافتند.

وی با بیان اینکه داوری های این نمایشگاه در دو بخش مرکزی و شهرستان ها انجام شد، افزود چهار مدرسه دخترانه و پسرانه در حوزه مرکزی و چهار مدرسه دخترانه و پسرانه در حوزه شهرستان به عنوان نمایشگاه های برگزیده انتخاب شدند.

مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گیلان خاطرنشان کرد: چهار نمایشگاهی که موفق به کسب رتبه نخست ششمین جشنواره نمایشگاه مدرسه انقلاب شده اند به مرحله کشوری این رقابت ها راه یافتند.

وی در ادامه یادآورشد:جشنواره کشوری نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب هر ساله به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و با همکاری سایر تشکل های دانش آموزی در مدارس برگزار می شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد