صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اندیشه انقلابی ملت ایران در میان کشورهای مسلمان نفوذ کرده است

امام جمعه موقت تهران گفت: مقامات ارشد آمریکا امروز اعتراف کرده‌اند که قدرت و توان نظامی جمهوری اسلامی ایران، توان نظامی آمریکا در منطقه را مهار کرده و از کار انداخته است. حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد عصر امروز در مراسم سالگرد شهید مدافع‌حرم “جواد دوربین” در بندرانزلی اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم […]

کد خبر : 30539 | 12:18 ب.ظ | ۱۸ اردیبهشت , ۱۳۹۷

گیلان| ابوترابی‌فرد: جمهوری اسلامی ایران توان نظامی آمریکا را در منطقه مهار کرده است

امام جمعه موقت تهران گفت: مقامات ارشد آمریکا امروز اعتراف کرده‌اند که قدرت و توان نظامی جمهوری اسلامی ایران، توان نظامی آمریکا در منطقه را مهار کرده و از کار انداخته است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد عصر امروز در مراسم سالگرد شهید مدافع‌حرم “جواد دوربین” در بندرانزلی اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم از سیر تکامل انسان به عنوان یک راهبرد قطعی توحیدی یاد می‌‌کند.

به گزارش تسنیم، امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه براساس آیات قرآن این کره خاکی میراث انسان‌های صالح است گفت: قدرت‌های علمی و سیاسی جهان در نهایت در اختیار انسان‌های صالح قرار می‌گیرد.

ابوترابی‌فرد انسان صالح را انسانی دانست که اصول ذهنی او بر اساس اصول ایمانی شکل گرفته باشد و تصریح کرد: شهدا انسان‌هایی هستند که ایمانشان را با استفاده از عقل کامل به‌دست آوردند و این یکی از ویژگی‌های مومنان است.

وی با تاکید بر اینکه تربیت انسان‌های صالح ثمره حیات علمی، عقلی و ایمانی است افزود: ما در دوران دفاع مقدس آزاده ۱۳ ساله‌ای داشتیم که با خبرنگار زن هندی مصاحبه نکرد تا او حجابش را رعایت کند.

امام جمعه وقت تهران با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس زنان آزاده‌ای حضور داشتند که در دوران اسارت اعتصاب می‌کردند تا بتوانند چادر مشکی داشته باشند گفت: امروز شاهد هستیم زیرپا گذاشتن اصول اخلاقی در جامعه غرب سبب افزایش آمار تجاوز به زنان در این کشورها شده است.

ابوترابی‌فرد حجاب را سپری برای حفظ شخصیت ایمانی بانوان دانست و خاطرنشان کرد: امروز فرزندان شهید “دوربین” در کمال ادب به مادرشان خدمت می‌کند و این نشان از تربیت اسلامی در راستای تشکیل خانواده ایمانی و اسلامی است.

وی با بیان اینکه عمل صالح عملی است که پشتوانه علمی دارد ابراز داشت: دفاع مقدس عمل صالحی بود که با اندیشه و توان رزمندگان خلق شد و اگر این عمل صالح نبود امروز ایران به عنوان نماد امنیت در منطقه شناخته نمی‌شد.

امام جمعه موقت تهران با اعلام اینکه امروز اگر ایرانی مقدر و عزتمند می‌خواهیم باید به دنبال انجام عمل صالح باشیم اظهار داشت: تحکیم بنیان‌های خانواده و ایجاد اقتصاد قوی تنها با انجام عمل صالح امکان‌پذیر است.

ابوترابی‌فرد با تاکید بر اینکه در جمهوری اسلامی هرکجا عمل صالح انجام دادیم موفق بودیم و هرکجا از عمل صالح فاصله گرفتیم ضربه خورده‌ایم گفت: ایران دارای تمدنی کهن است اما مردم سالاری در ایران سابقه کمی دارد.

وی با بیان اینکه شاه در تلاش بود تا اهداف کشورهای استکباری در کشور محقق شود تصریح کرد: امروز تمام مسئولان کشور از مقام معظم رهبری تا سایر مدیران به خواست مردم و با انتخاب انتخاب شده‌اند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی در اوج ناتوانی خود به سر برده و توان حمله به ایران را ندارد افزود: اسرائیل می‌داند اگر بخواهد به مرزهای ما چپ نگاه کند، قبل از ملت ایران، از جبهه مقاومت منطقه مانند لبنان سیلی می‌خورد.

ابوترابی‌فرد با اعلام اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه‌ای در منطقه برخوردار است خاطرنشان کرد: ایران امروز دارای بالاترین اقتدار سیاسی و استقلال است و این در حالی است که کشورهای اروپایی مقهور دولت آمریکا هستند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به توان بالای جمهوری اسلامی ایران در حوزه صنعت موشکی عنوان داشت: این توانایی نتیجه پیشرفت علمی بی‌نظیر کشور در دانشگاه‌های صنعتی است.

وی با بیان اینکه کشورهایی که روزی علیه ایران قطعنامه صادر می‌کردند امروز تسلیم توان جمهوری اسلامی شده‌اند ابراز داشت: شاهد هستیم که رئیس جمهور امریکا اعلام می‌کند که در مقابل ایران شکست خورده و این نتیجه قدرت علمی و سیاسی کشور است.

ابوترابی‌فرد خاطرنشان کرد: شهید “مسعود علی‌محمدی” یکی از دانشمندان بزرگ جمهوری اسلامی بود که تمام دوران تحصیل خود را در داخل کشور سپری کرد و این نشان از ظرفیت بالای علمی ایران است.

وی با اشاره به نفوذ اندیشه انقلابی ملت ایران در میان کشورهای مسلمان منطقه گفت: امروز ملت یمن در مسیری قدم برمی‌دارند که شهدای ما قدم برداشتند و این نشان از نشر اندیشه های امام و رهبری در جهان است.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: مقامات ارشد آمریکا امروز اعتراف کرده‌اند که قدرت و توان نظامی جمهوری اسلامی ایران، توان نظامی آمریکا در منطقه را مهار کرده و از کار انداخته است.

ابوترابی‌فرد با تاکید بر اینکه ایران باید به نماد علم، ایمان و عمل صالح تبدیل شود خاطرنشان کرد: در حال حاضر با وجود تمام چالش‌ها، زیرساخت‌های اقتصادی کشور در بالاترین سطح ممکن قرار گرفته و آماده تحول است.

وی با بیان اینکه ملت ایران آینده درخشانی در پیش رو دارد عنوان داشت: امروز ایران اسلامی دارای عالی ترین سطح امنیت، حرکت پرشتاب علمی و بالاترین سطح وحدت ملی اسلامی است.

امام جمعه موقت تهران با اعلام اینکه امروز هیچ کشوری جرأت نگاه به مرزهای ایران را ندارد افزود: امروز اگر منابع کشور را به‌سمت تولید دانش‌بنیان و تولید کالای ایرانی سوق دهیم می‌توانیم اقتصادی قوی و پویا بسازیم.

انتهای پیام/ش






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد